Ruilen? Hier is het windkracht negen en van het weekend nachtvorstquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:12 schreef Bastard het volgende:
Te ... warm...
Heerlijk, voor je het weet een parasol in je holquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:14 schreef Wessiej het volgende:
Zo maar even naar het strand denk ik
3 minuten fietsen, heerlijk.
Ok.. dat is vaag.. ik had toch echt een plaatje van een vol strand..... http://www.openleerhuis.b(...)/663/strand_druk.jpgquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heerlijk, voor je het weet een parasol in je hol
[ afbeelding ]
Doe mij maar een koud pilsje in de schaduw aan de rijn ofzo.
Je gebruikte HTML ipv Fora UBBquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:08 schreef Bastard het volgende:
Verbeteren helpt ook niet!
KUT PEECEEEEESSSSS!!!!
[ afbeelding ]
Oh ok, heldquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je gebruikte HTML ipv Fora UBBofzo,... heb het aangepast!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:14 schreef Wessiej het volgende:
Zo maar even naar het strand denk ik
3 minuten fietsen, heerlijk.
Gijs ik heb precies hetzelfdequote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:34 schreef Bastard het volgende:
Word ook altijd zo geil van dat warme weer he
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Thanks Gijs, voel me al een stuk beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ja sorry, zo fout gewoon .. ik heb wansmaak ik weet het.. maar hier springen mij nou de tranen van in de ogen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:41 schreef Chocobo het volgende:
De man met de gitaarMoet elke keer aan B. denken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |