quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Helemaal geen aanval!Vivi ergert zich hier duidelijk groen en geel , en ik zeg netjes zoek dan iets aanders op, zij beledigt eerder ons ,door laaghartig over Huishoudschool- types te beginnen, waar trouwens niks aan mankeert. Ik dien haar enkel van repliek ,zoals zij ook doet, is toch vrij normaal hier??
Hoezo voel jij je dan aangesproken door het 'Huishoudschool-types'?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Helemaal geen aanval!Vivi ergert zich hier duidelijk groen en geel , en ik zeg netjes zoek dan iets aanders op, zij beledigt eerder ons ,door laaghartig over Huishoudschool- types te beginnen, waar trouwens niks aan mankeert. Ik dien haar enkel van repliek ,zoals zij ook doet, is toch vrij normaal hier??
Ik denk trouwens dat ze hem ook wel echt leuk vind hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
Hahahhaa wel grappig de reacties bij het stukje op de site van de telegraaf.
Daar lees ik niet veel anders als hier dat ze met hem gaat om de euries.
Ik voel me daar niet door aangesproken ,ik verdedig enkel degene die zij dan wel bedoelt,ik vind t een beetje vreemd om je daar boven verheven te voelen ,zoals ik in haar stukje proef. Ik kijk op niemand neer, niemand.Daar zit m juist de kneep.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo voel jij je dan aangesproken door het 'Huishoudschool-types'?
Want je zegt 'ze beledigt eerder ons?' Ik zou me daar als ik jou was niet aangesproken door voelen hoor, je doet toch leuk mee hier?
Ja het is wel een move, van Yo met een heule uitgebreide collectie naar Liza die elke week in hetzelfde jurkje boodschappen doetquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:24 schreef Anniebab het volgende:
Ik weet ook niet of Jan en Lisa zo bij elkaar passen, daar heb ik ook geen forever together-gevoel bij.Ik liep straks nog bijna tegen Lisa aan met Fem bij de supermarkt.Voor de liefhebbers, ze had dat zwart-wit gestreepte jurkje aan,
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja het is wel een move, van Yo met een heule uitgebreide collectie naar Liza die elke week in hetzelfde jurkje boodschappen doet
Wie van de mannen heeft het snelste zaad.Ik wil streams in de baarmoedersquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:28 schreef Copycat het volgende:
Wie zal er het eerst zwanger zijn? Yolanthe, Liza of Fleur? Of Gerda?
brede strepen maken dik, zo komt haar buste toch nog een beetje in de buurt van die van Yoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja het is wel een move, van Yo met een heule uitgebreide collectie naar Liza die elke week in hetzelfde jurkje boodschappen doet
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:23 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wie van de mannen heeft het snelste zaad.Ik wil streams in de baarmoeders
Net zo als vroegehh in een tv programma met die cavia's..speculeren in welk gaatje ze zouden gaanquote:
En dat iedereen aan de kant die zaadjes dan ook gaat aanmoedigenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:03 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Net zo als vroegehh in een tv programma met die cavia's..speculeren in welk gaatje ze zouden gaan
Zou wat zijn als we het konden zien ha ha .Wil Jans zaadje toch opeens in Yolants "gaatje " en Wims zaadje stiekem ook .En vechten ondertussen loll.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat iedereen aan de kant die zaadjes dan ook gaat aanmoedigen
Hou eens op, ik krijg er ineens beelden bijquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:27 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Zou wat zijn als we het konden zien ha ha .Wil Jans zaadje toch opeens in Yolants "gaatje " en Wims zaadje stiekem ook .En vechten ondertussen loll.
Wees blij dat je niet in filmpjes denktquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hou eens op, ik krijg er ineens beelden bij
De Telegraafquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
Hahahhaa wel grappig de reacties bij het stukje op de site van de telegraaf.
Daar lees ik niet veel anders als hier dat ze met hem gaat om de euries.
Eenvoud siert de mens....toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik zet ook in op Liza!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
... of het ezeltje van Belin?
Maar als ik zou moeten gokken, zeg ik Liza.
Gezien het feit dat Jan donders graag kinderen wil en zij hem dondersgraag wil houden
Dat Yo geen kind heeft van Jan zegt natuurlijk niks, niet iedereen raakt meteen zwanger en misschien is er wel wat mis met de zaadjes van Jan. Wie zal het zeggenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:00 schreef Cacao het volgende:
Maar als Yolanthe met Jan was vanwege zijn geld, dan waren ze toch allang al getrouwd? Zo zou ik het doen namelijk, dat levert veel meer op dan een paar zijden bloemstukken. Ze zouden inderdaad gaan trouwen, maar een ware golddigger had het allang voor elkaar gehad plus even een kind gebaard en er heel veel centen uitgesleept hebben toen Jan vreemdging met Fleur.
En als Wesley zegt dat hij wel eens binnen een jaar zou kunnen trouwen met Yolanthe, hoezo is zij dan een golddigger? Hij is toch degene die daarover begint. En hij is er toch zelf bij?
Ik denk dus dat Yolanthe geen golddigger is. Als ze dat wel wilt worden, heeft ze nog veel te leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |