Dat zal dan een verschil zijn en daarbij jouw voordeel om usenet te gebruiken. Ik ben meer specifiek op zoek naar films en muziek. Ik heb wel een poos Usenet gehad, dat was wel leuk, maar ik raakte er snel op uitgekeken omdat ik een hele hoop simpelweg niet kon vinden, de snelheden bij wat ik dan wel vond waren uiteraard wel weer prettig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tja en ik neem gewoon mee wat er dan in de aanbieding is. Daar wil ik dan ook geen dagen op wachten.
Picsquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:09 schreef NRaider het volgende:
Ik kom er net achter dat ik blijkbaar de dochter van de heer Kuik ken..
Bij nader inzien pas ikquote:
Vraag dr of ze weleens downloadquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:13 schreef NRaider het volgende:
Ken der blijkbaar van de intarwebz, even een hyve opzoeken.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:49 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Vraag dr of ze weleens download
Mag niet van papa.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:49 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Vraag dr of ze weleens download
idem, het komt echter zelden voor dat utorrent wordt opgestartquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:53 schreef Ploertendoder het volgende:
Het is heel simpel:
De ene houdt van torrents
De ander houdt van Usenet.
Ik gebruik het allebei, want als ik iets niet op Usenet kan vinden, dan zoek ik het bij de afdeling Torrents
Zou je die link weg willen halen AUB.quote:
Dat ben ik..quote:
Nee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:24 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Zou je die link weg willen halen AUB.
Stichting brein verdient blijkbaar goed he? Met je snoepreisjes naar Amerika voor dochterlief!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:24 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Zou je die link weg willen halen AUB.
[..]
Dat ben ik..
Van wat ik heb begrepen, zijn torrents toegankelijker.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:53 schreef Ploertendoder het volgende:
Het is heel simpel:
De ene houdt van torrents
De ander houdt van Usenet.
Ik gebruik het allebei, want als ik iets niet op Usenet kan vinden, dan zoek ik het bij de afdeling Torrents
Precies. Torrents zijn makkelijker en toegankelijker, voor usenet moet je een abonnement hebben. (alhoewel op de servers van hetnet ook het een en ander staat, maar dan moet je hetnet als isp hebben)quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:43 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen, zijn torrents toegankelijker.
Om van usenet goed gebruikt te kunnen maken, moet je schijnbaar een abonnement op een nieuwsgroep hebben. Of haal ik nu wat door elkaar?
Maar zo te zien wordt er veel gekuikt hierzo.
oké, dus toch. En de mensen die een abonnement hebben, zullen er dus wel flink van nemen betreft het kuiken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:01 schreef Visplek het volgende:
[..]
Precies. Torrents zijn makkelijker en toegankelijker, voor usenet moet je een abonnement hebben. (alhoewel op de servers van hetnet ook het een en ander staat, maar dan moet je hetnet als isp hebben)
Als download?quote:En wat de heer Kuik betreft: You are on my list.
Ik heb zelf ook een accountje, betaal iets van 60 euro in het jaar en kan onbeperkt kuiken, met 20mbitquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:10 schreef OldJeller het volgende:
[..]
oké, dus toch. En de mensen die een abonnement hebben, zullen er dus wel flink van nemen betreft het kuiken.
[..]
Als download?
De film ""I love you man" heb hem vandaag gezien. Het is een leuke film en je hebt hem zo binnen via TPB iets van 3000 seedersquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:46 schreef Lonaa het volgende:
Iemand nog tips voor goede films, goede (politie)series en wat lekkere muziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |