quote:
Barely Legal #71quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Weet iemand nog een leuke film
I love you, man.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Weet iemand nog een leuke film
Seven pounds en Valkyriequote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:46 schreef Lonaa het volgende:
Iemand nog tips voor goede films, goede (politie)series en wat lekkere muziek?
Maar dat is zielig voor de platenindustrie en zoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:36 schreef wakajawaka het volgende:
Ik zie net dat ik gemiddeld 10 gb per dag download.
Dream on, dude. Ga iets nuttigs doen zoals een politieagentenopleiding volgen. Kan je mensen (terecht) verder gaan mierenneuken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:30 schreef TimKuik het volgende:
Stelletje criminelen! Ik heb een bericht naar Danny gestuurd voor jullie IP's!
Wel onze dvd's verkloten met die klotereclame van hun steeds.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:46 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Die site van Brein ligt nu alweer een aantal dagen/weken plat. Een website runnen kunnen ze nog niet eens. Wat een falers.
Daar heb je handige programma's voor, zodat je dat soort kankermeuk eruit ken gooienquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Wel onze dvd's verkloten met die klotereclame van hun steeds.
Ja maar dan ga je hem kopierenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Daar heb je handige programma's voor, zodat je dat soort kankermeuk eruit ken gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |