Mwha, niet echt... Ik woon zo'n kleine 300km van België vandaan...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:26 schreef r3gi3boy het volgende:
Kun je dan niet beter zelf even naar België rijden? Lijkt me goedkoper dan het via de post op te lossen + je kunt nog eens een lading inslaan.
Niet iedereen drinkt al om 7 uur 's ochtends alcoholische drankenquote:
Het was een referentie naar de band, tenzij je dat bedoelde met alcoholisme (dat klopt). En succes met je queeste.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:03 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Niet iedereen drinkt al om 7 uur 's ochtends alcoholische dranken
Maar goed, nu maar hopen dat er mensen zijn die het willen opsturen of weten of het in Duitsland te koop is![]()
Hmz, interessant... Dan kan ik gelijk even weer drank inslaan...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:09 schreef freshy98 het volgende:
In Duitsland zou het nog te koop moeten zijn. Alle smaken.
Paar jaar terug hadden we hier een collega die vanuit Duitsland kwam, en die heeft een keer een krat mee genomen. Toen nog met glazen flessen ipv die plastic dingen.
Nostalgie ten top :-) En duur....
Briljant!quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:48 schreef IJsblock het volgende:
Ik kan er wel aan komen!
Het is rond de 3 euro per 2 liter, ik heb een vrachtwagen op Nederland-Frankrijk rijden.
Iemand dus gekke drank nodig? PM me, ik kan de trailer wel volgooien hoor als ik er ben.![]()
Klopt, helaas is dat veelte ver rijden dus ik doe het nu voortaan via IJsblockquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:06 schreef Chinless het volgende:
Dit is wel toevallig... ik zocht ook oasis nadat ik terug ben uit frankrijk.
Ik heb welliswaar wel 10 flessen ingeslagen.
Maar in belgie bij de carrefour is het ook aan te schaffen a 2L flessen.
Het staat klaar voor je, geniet ervan!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:42 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Klopt, helaas is dat veelte ver rijden dus ik doe het nu voortaan via IJsblock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |