abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71648152
sorry als ik het niet vreselijk duidelijk heb verklaard want ben geen pc held maar als iets onduidelijk is zal ik het proberen te verhelderen.

ok hier mijn zoveelste ipod trouble.

had al mijn bestanden op een computer staan. alle bestanden op een harddisk gezet.

itunes op mijn nieuwe laptop geinstalleerd en de bestanden van mijn harddisk in itunes geladen (harddisk zit altijd aangesloten) toen wezen syncroniseren. in princiepe ging dat goed maar hij laade maar 80% erop. nu heb ik hem laten ''herstellen'' en syncroniseerd hij niet meer.

als ik mijn ipod nu aansluit doet itunes niets meer en gaat hij al helemaal niet meer syncroniseren hij herkend hem nog wel bij deze computer
if it aint dutch it aint much
pi_71648297
Je ziet je ipod niet in itunes? Je ipod is denk ik nog gekoppeld aan je oude itunes op je oude pc. Dit moet je vrij geven. Dit is beveiligd om het delen van muziek te voorkomen. onder de knop geavanceerd heb je ergens dat je die machtiging kan terugtrekken en kan koppelen aan deze itunes.
A..
pi_71648841
ik heb hem al 1 keer gesyncroniseerd met de ''nieuwe itunes'' dus dat vrijgeven lijkt me niet aan de orde. dat ging goed behalve dat hij toen maar de helft erop laadde. toen heb ik hem laten ''herstellen'' en nu krijg ik geen reactie van itunes op het aankopppelen van mijn ipod.
pi_71650473
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:27 schreef B.. het volgende:
Je ziet je ipod niet in itunes? Je ipod is denk ik nog gekoppeld aan je oude itunes op je oude pc. Dit moet je vrij geven. Dit is beveiligd om het delen van muziek te voorkomen. onder de knop geavanceerd heb je ergens dat je die machtiging kan terugtrekken en kan koppelen aan deze itunes.
Even een topic-kaap hoor.

Dit betekent dat ik mijn iPod gewoon op de laptop van mijn zus kan aansluiten zonder dat al haar bagger muziek op mijn iPod komt? Dat zou goed uitkomen i.v.m. vakantie en opladen e.d.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_71658135
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:44 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Even een topic-kaap hoor.

Dit betekent dat ik mijn iPod gewoon op de laptop van mijn zus kan aansluiten zonder dat al haar bagger muziek op mijn iPod komt? Dat zou goed uitkomen i.v.m. vakantie en opladen e.d.
Nee, jouw herrie komt dan niet tussen de bagger van je zus, maar de bagger van je zus wel op die van jou.
A..
pi_71659340
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:38 schreef B.. het volgende:

[..]

Nee, jouw herrie komt dan niet tussen de bagger van je zus, maar de bagger van je zus wel op die van jou.
Kun je tegenaan door te zeggen dat iTunes niet automatisch moet synchroniseren toch?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_71662298
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:22 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Kun je tegenaan door te zeggen dat iTunes niet automatisch moet synchroniseren toch?
Ja. Nu terug naar TS
pi_71662322
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:21 schreef michiel831 het volgende:
sorry als ik het niet vreselijk duidelijk heb verklaard want ben geen pc held maar als iets onduidelijk is zal ik het proberen te verhelderen.

ok hier mijn zoveelste ipod trouble.

had al mijn bestanden op een computer staan. alle bestanden op een harddisk gezet.

itunes op mijn nieuwe laptop geinstalleerd en de bestanden van mijn harddisk in itunes geladen (harddisk zit altijd aangesloten) toen wezen syncroniseren. in princiepe ging dat goed maar hij laade maar 80% erop. nu heb ik hem laten ''herstellen'' en syncroniseerd hij niet meer.

als ik mijn ipod nu aansluit doet itunes niets meer en gaat hij al helemaal niet meer syncroniseren hij herkend hem nog wel bij deze computer
Zit er een hub tussen, of gebruik je de front-USB aansluitingen op[ je PC? Probeer dan eens een directe aansluiting op de achterkant.
pi_71692472
nee hij zit direct (lees met de bijgeleverde kabel) aangesloten op de usb. (verschillende poorten geprobeerd)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')