abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 10 augustus 2009 @ 17:10:11 #176
18653 crew  D.
pi_71765067
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:14 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Klasse in een amerikaan?
Autorijden met klasse, moeilijk voor te stellen als Honda-rijder he?
pi_71765452
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:10 schreef D. het volgende:

[..]

Autorijden met klasse, moeilijk voor te stellen als Honda-rijder he?
Zeker als je een Amerikaan als voorbeeld geeft. Dan is het niet alleen moeilijk voor te stellen maar ook nog eens lachwekkend tot in het belachelijke.

Is waarschijnlijk ook waarom degenen die met hun lul vastzitten in de uitlaat van een Amerikaan (letterlijk of figuurlijk, zie Stefan_P) zich zo bedreigd voelen door Hondaatjes en andere logische auto's ... hun keuze is gewoonweg NIET te verantwoorden als je er niet een zelf-verzonnen status aan plakt.

Calm down, please!
  Moderator maandag 10 augustus 2009 @ 17:27:43 #178
18653 crew  D.
pi_71765588
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:23 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Zeker als je een Amerikaan als voorbeeld geeft. Dan is het niet alleen moeilijk voor te stellen maar ook nog eens lachwekkend tot in het belachelijke.

Is waarschijnlijk ook waarom degenen die met hun lul vastzitten in de uitlaat van een Amerikaan (letterlijk of figuurlijk, zie Stefan_P) zich zo bedreigd voelen door Hondaatjes en andere logische auto's ... hun keuze is gewoonweg NIET te verantwoorden als je er niet een zelf-verzonnen status aan plakt.

Logische auto's? Wie wil er nu een logische auto?

Doe mij maar gewoon een mooie.
pi_71765694
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:27 schreef D. het volgende:

[..]

Logische auto's? Wie wil er nu een logische auto?

Doe mij maar gewoon een mooie.
Doe mij maar eentje die doet waar een auto voor bedoeld is ... en hoe beter de auto dat doet, des te beter de auto is. Een paraplu die maar een beetje regen tegen houdt is ook een KUT-paraplu. Logisch. Dat m'n auto ook nog eens mooi is is mooi meegenomen maar zeker geen pré.

Ow ... en wel effe schelden in dit topique, he ... mooie lamlul.
Calm down, please!
  Moderator maandag 10 augustus 2009 @ 17:37:31 #180
18653 crew  D.
pi_71765853
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:31 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Doe mij maar eentje die doet waar een auto voor bedoeld is ... en hoe beter de auto dat doet, des te beter de auto is. Een paraplu die maar een beetje regen tegen houdt is ook een KUT-paraplu. Logisch. Dat m'n auto ook nog eens mooi is is mooi meegenomen maar zeker geen pré.

Ow ... en wel effe schelden in dit topique, he ... mooie lamlul.
Een auto is bedoelt om mee te rijden. Dat doen ze allemaal wel (op die Honda's die stilstaan van sommigen hier na ) Autorijden is emotie. Het belangrijkste is dat ie mooi is, als ie dan ook nog goed rijdt is dat mooi megenomen Dat ik dat moet uitleggen Een echte autoliefhebber had dat wel geweten

Lul
pi_71766166
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:37 schreef D. het volgende:

[..]

Een auto is bedoelt om mee te rijden. Dat doen ze allemaal wel (op die Honda's die stilstaan van sommigen hier na ) Autorijden is emotie. Het belangrijkste is dat ie mooi is, als ie dan ook nog goed rijdt is dat mooi megenomen Dat ik dat moet uitleggen Een echte autoliefhebber had dat wel geweten

Lul
Bij een echte auto-liefhebber gaat het JUIST om de techniek. Iemand die puur om esthetische redenen een auto koopt is net zo goed af met een leuk schilderij.

Zie het als een vrouw; die van mij is extreem lekker maar belangrijker is dat ze een goede baan heeft, pienter is, geweldig in bed (en er naast), lekker kan koken, m'n maatje is, etc. Alles wat je zoekt in een goede vrouw, zeg maar. Jullie zijn eerder happy met een Playboy model uit 1960, compleet met rimpels en menopauze.

Ieder z'n ding, ja ... maar schuif het dan niet onder de noemer "autoliefhebber" want dat slaat als een tang op een varken. Jullie zijn eerder "Kitsch-liefhebbers".

Triangel-Josti dat je bent.
Calm down, please!
  Moderator maandag 10 augustus 2009 @ 17:57:07 #182
18653 crew  D.
pi_71766362
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:49 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Bij een echte auto-liefhebber gaat het JUIST om de techniek. Iemand die puur om esthetische redenen een auto koopt is net zo goed af met een leuk schilderij.
Juist om de techniek?
Dan zou ik net zo goed een Honda kunnen kopen

Ow wacht...ik snap 'm, techniek is jullie enige excuus
pi_71766729
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:57 schreef D. het volgende:

[..]

Juist om de techniek?
Dan zou ik net zo goed een Honda kunnen kopen

Ow wacht...ik snap 'm, techniek is jullie enige excuus
Beter excuus dan "looks" als het om auto's gaat en Amerikanen ter sprake komen, niet?

Maar veiligheid, wegligging, zuinigheid, hoe praktisch 'ie is, fun-factor ... allemaal punten om liever een nieuwe Jap dan een (oude) Amerikaan te kopen.

Fun-factor? Yup ... ik heb 't een stuk meer naar m'n zin in m'n twee zitter targaatje (met electrisch bedienbaar achterraampje), voorbij schietend aan benzinestations, dan jij ooit zult hebben in je rochelende Amerikaan. Jij zou het ook meer naar je zin hebben en dat weet je zelf ook wel ... maarja ... je hebt een nep-imago hoog te houden, nietwaar? "Mooie, klasse" Amerikaan

Zolang als wij techniek als excuus kunnen aandragen en jij er niets tegenover te zetten hebt vinnik het prima, heur. Maar ik begrijp als je hier niet verder op in wilt gaan.

McDonalds-balie-medewerker.
Calm down, please!
pi_71768058
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:09 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Beter excuus dan "looks" als het om auto's gaat en Amerikanen ter sprake komen, niet?

Maar veiligheid, wegligging, zuinigheid, hoe praktisch 'ie is, fun-factor ... allemaal punten om liever een nieuwe Jap dan een (oude) Amerikaan te kopen.

Fun-factor? Yup ... ik heb 't een stuk meer naar m'n zin in m'n twee zitter targaatje (met electrisch bedienbaar achterraampje), voorbij schietend aan benzinestations, dan jij ooit zult hebben in je rochelende Amerikaan. Jij zou het ook meer naar je zin hebben en dat weet je zelf ook wel ... maarja ... je hebt een nep-imago hoog te houden, nietwaar? "Mooie, klasse" Amerikaan

Zolang als wij techniek als excuus kunnen aandragen en jij er niets tegenover te zetten hebt vinnik het prima, heur. Maar ik begrijp als je hier niet verder op in wilt gaan.

McDonalds-balie-medewerker.
Je koopt een Jap voor de Fun-Factor.

Nou mottie echt niet gekker worden, wanneer is er zoiets als een fun-factor met dat ding van jou dan?

Geluid? - waardeloos
Interieur?- dodelijk saai (maar goed dat je veiligheidsmiddelen hebt)
Vermogen? - totaal niet interesstant daar waar de gemiddelde Clio je nog poep rijdt, en geloof me, er is 1 ding waar ik een nog grotere hekel hebdan Japanse karakterloze kutbakken
Verbruik? - Kijk mammie, daar aan de berm groeien bloemetjes als ik gas geef, PLEURT toch op joh!!

En de techniek als excuus gebruiken?.... daar ben jij helemaal de persoon niet voor?, wat snap jij dan van de techniek behalve hetgene wat je in de folder gelezen hebt?

Nee, Je bent een aardige jongen, je moet alleen niet zo je best doen om te kansloos over te komen, paasei!
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_71768979
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:03 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Je koopt een Jap voor de Fun-Factor.
Nou mottie echt niet gekker worden, wanneer is er zoiets als een fun-factor met dat ding van jou dan?
Iedere keer dat ik naast zo'n roestbak als de jouwe staat is de fun-factor ineens factor 10.
Plus ... iedere keer dat ik op een knopje druk en het dak in de kofferbak verdwijnt ... ook goed voor een smile.
Plus wanneer vtec inslaat natuurlijk ... de grote glimlach van iedere 1.6 rijder die het kent.
Plus, plus, plus...
quote:
Geluid? - waardeloos
Je hebt het nog nooit gehoord, dus.
quote:
Interieur?- dodelijk saai (maar goed dat je veiligheidsmiddelen hebt)
Mjah ... geen chroom daar ... en er is hier en daar meer dan een liniaal gebruikt om het vorm te geven. Ook is er geen enkele kliko gesneuveld voor m'n interieur wat meer is dan je van jouw lego-doos kunt zeggen.
edit : met veiligheidsmiddelen bedoel je drie-punts-gor-dels (kop-pel-te-kens i.v.m. waarschijnlijk te technische term)? Moet jij het natuurlijk zonder doen, ofnie?
quote:
Vermogen? - totaal niet interesstant daar waar de gemiddelde Clio je nog poep rijdt, en geloof me, er is 1 ding waar ik een nog grotere hekel hebdan Japanse karakterloze kutbakken
Dan begrijp ik al helemaal niet waarom je in dat wrak rijdt waar je in rijdt want Clio's zijn nogal te hoog gegrepen voor die groot-consument van je.
quote:
Verbruik? - Kijk mammie, daar aan de berm groeien bloemetjes als ik gas geef, PLEURT toch op joh!!
Kijk mammie! Van hier naar Parijs op één tankje en dan onderweg nog lol gehad ook!
Trouwens ... rijd je op gas?
quote:
En de techniek als excuus gebruiken?.... daar ben jij helemaal de persoon niet voor?, wat snap jij dan van de techniek behalve hetgene wat je in de folder gelezen hebt?
Kommaar op met je auto-dealer opleiding.
quote:
Nee, Je bent een aardige jongen, je moet alleen niet zo je best doen om te kansloos over te komen, paasei!
Als ik een Amerikaan onder m'n toch al veel te vette hol zou hebben dan zou het plaatje om kansloos over te komen af zijn, he Een klassieke Amerikaan om het compleet te maken (alsof er een verschil is met een nieuwe).

Geeft niet, joh! Je vult een IQ-gat wat de maatschappij nodig heeft om te kunnen functioneren.
Zoals ik al zei : boeren moeten er ook zijn. Raad eens waar de meeste van die aso-ameribakken staan?

Biatch!

[ Bericht 0% gewijzigd door Googolplexian op 10-08-2009 20:00:56 ]
Calm down, please!
pi_71774001
Amerika begint het te begrijpen:

lelijke vierkante bakken!
Calm down, please!
pi_71775760
Corvette dit, corvette dat...

En maar te zwijgen over de chevrolet in de WTCC, niet alleen worden ze uitgereden door de diesels maar
rijden ze ook nog es als een natte dweil

(@ 1.06)

Ach en iemand die snelle tijden neerzet op de nordschleife neem ik wat meer serieus
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_71776600
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:06 schreef Xtr3mE het volgende:
Corvette dit, corvette dat...

En maar te zwijgen over de chevrolet in de WTCC, niet alleen worden ze uitgereden door de diesels maar
rijden ze ook nog es als een natte dweil

(@ 1.06)

Ach en iemand die snelle tijden neerzet op de nordschleife neem ik wat meer serieus
En jij bent zo'n iemand met een bolide die snelle tijden neerzet?, nee?, hou je muil dan!
pi_71776658
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:12 schreef Googolplexian het volgende:

Imo is de Chevy Camaro wel mooi Maar we hebben het over oude grafbakken uit de jaren 60-70 en 80.
Lijken net lijkwagens
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_71776726
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:29 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

En jij bent zo'n iemand met een bolide die snelle tijden neerzet?, nee?, hou je muil dan!
Waar lees jij dat hij een snelle bolide heeft?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_71776752
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:12 schreef Googolplexian het volgende:

Ja, enigszins geinig.....maar ik denk niet dat deze gelijk geprijst aan je saaie kutbak, is het wel?
pi_71776801
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:33 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Waar lees jij dat hij een snelle bolide heeft?
Moet dat?, ik en googol zeiken tenminste elkaars eigendommen af, nu gaat iedereen er autootjes bijverzinnen die ze hopelijk ooit nog eens krijgen met de staatsloterij, kansloze situatie dan.
pi_71776829
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:31 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Imo is de Chevy Camaro wel mooi Maar we hebben het over oude grafbakken uit de jaren 60-70 en 80.
Lijken net lijkwagens
Ah.... en wat mag jij dan wel niet hebben om het te bekritiseren?
pi_71776960
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:36 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Kan nooit erger zijn dan die perspectief-uitdagende opoe-bak van je.
Calm down, please!
  Moderator maandag 10 augustus 2009 @ 23:42:48 #195
45833 crew  Fogel
pi_71777023
Googol, wat rij je eigenlijk?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_71777122
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:42 schreef Fogel het volgende:
Googol, wat rij je eigenlijk?

Honda CRX VTi-E
Calm down, please!
pi_71777164
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:35 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Moet dat?, ik en googol zeiken tenminste elkaars eigendommen af, nu gaat iedereen er autootjes bijverzinnen die ze hopelijk ooit nog eens krijgen met de staatsloterij, kansloze situatie dan.
Had dit dan als reactie geplaatst, dat slaat tenminste op zijn reactie, niet?
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:36 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Meeste oude Amerikanen zijn een doorn in het oog, en een verstikking als je achter ze aan rijdt.
Maar vooral dat jij in bepaalde topics waar de TS zijn auto stuk is, of waar het over enige defecten van een auto gaat, jij helemaal trots bent op je bak.
De Ford Fiesta 1.3 CLX (1991) heeft tot nu toe ook nooit stilgestaan, of de Golf 2 GTD uit 1989.
Oke, eigenlijk wel. Een lekke band De Golf 2 GTD heeft net een nieuwe uitlaat, maar heeft niet stilgestaan .

Nu mag je mij vertellen dat de uitlaat onder jouw Chevelle nog ouder dan 20 jaar is en nooit door zal rotten door al het zout dat in midden Europa gestrooid wordt (tientallen keren in een winter).

==
Mocht je op mijn auto doelen, is dat deze:

[ Bericht 6% gewijzigd door Sjibble op 10-08-2009 23:52:41 ]
[/quote]
  Moderator maandag 10 augustus 2009 @ 23:47:16 #198
45833 crew  Fogel
pi_71777167
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:45 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Honda CRX VTi-E

Mhh, lijkt erg op zo'n Bassie en Adriaan auto

Maar wees gerust, ik rij (voorlopig) Europees
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_71777206
knip

[ Bericht 99% gewijzigd door Googolplexian op 11-08-2009 01:15:44 ]
Calm down, please!
pi_71777261
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:47 schreef Fogel het volgende:

[..]

Mhh, lijkt erg op zo'n Bassie en Adriaan auto

Maar wees gerust, ik rij (voorlopig) Europees
Die E staat trouwens voor dit:

( http://www.slattynan.com/CarsforSale/delsol/roof%20off/ als je de foto niet kunt zien)
Calm down, please!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')