Een goeie ophanging doet wonderenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Slechtere wegligging door meer massa(traagheid) is niet hetzelfde als minder grip hebben.
Meer gewicht wat door de banden op de weg drukt + bredere banden = ongeveer dezelfde grip.
Dan werkt massa-traagheid meer tegen. In de droge sneeuw heeft ie weer meer grip. Met een aanhanger zal 'ie ook langzamer zijn. Als de auto valt van 100 meter hoogte is de impact ook harder. En je kunt er ook meer paperclips van maken.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:47 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Een goeie ophanging doet wonderen
Die bakken hebben zoveel meer stijl dan die Europese/Aziatische plastic pillen en poederdozen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:41 schreef Fogel het volgende:
Voor Amcar liefhebbers, je hebt (waarschijnlijk, heb ook twee autos met Nederlandse kentekens gezien) wat gemist dit weekend
http://www.adressa.no/tv/?id=11315 (eerst reclame, dan het item met beelden van een amcar bijeenkomst in Noorwegen)
Joh, krijg eens lekker de tyfus, en de tering erbij, nagenast.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wat jij ijzeren bolides noemt noem ik coupé lijkwagens en dat grasmaaimotortje laat jouw hillbillybak gewoon staan op elk vlak. Dus ja ... ik rijd rondjes om je gevouwen, plaatstalen sky-leer verpakking.
[..]
Nou gaat iemand die in een auto met de luchtweerstand van z'n schoonmoeder rijdt iets zeggen over kreukelzones? Mhuwuauhahahaa! Ik heb tenminste nog een airbag voor m'n hoofd. En je beschrijft precies die overcompenserende Vin Diesel tiepjes die uiteindelijk (net als in de film, papa!) in zo'n grafbak terecht komen die je niet vooruit krijgt als de motor niet zo groot is dattie in je zicht gemonteerd moet worden.
[..]
De enige reden dat jouw auto nog niet terug is gesmolten naar de wapens uit die mislukte oorlog van NOG zo'n goed voorbeeld van Amerikaans inzicht is dat er nog steeds mensen zijn die denken dat een slechte wegligging, goedkope bouwkwaliteit, asociaal verbruik en een design waar geen mooie lijn aan te pas komt (of een passer) gecombineerd met techniek die verklaart waarom die schijtbakken voor een prikkie verkocht kunnen worden een plek hebben op de weg die ook bedoeld is voor gewoon vervoer ... en liefhebbers van rijden.
[..]
Nou, steek deze dan maar alvast een weekend lang in je hol om over na te denken
aaaahhh.. dus het gaat niet om in wat voor auto je rijdt, als je maar in de omgeving kunt laten zien wat je verdiend, mooie jongen hoor, en ga nu maar aan je gezinsleven beginnen want je hoort hier totaal niet thuis.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:29 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Oh, komen we weer met het verhaal hoe lang je auto wel niet blijft rijden?
Een man met een degelijke loon en een portie zelfrespect wilt niet in oude kutbak rijden.
Na 20 jaar is zo'n bak afgeschreven, en als je het geld hebt voor een 3 jaar oude auto, heb je dat 5 jaar later ook. Zal mij geen hol interesseren dat de auto in de showroom maar tot 200.000 zal draaien.
Jij blijft maar doordraven dat jouw dikke amerikaan oh zo goed is, altijd blijft draaien, en er nooit wat aan stuk zal gaan. Zoals dat ding zich op de weg gedraagt gedraagt zich een boot op het water.
Ik rij efficienter, en veiliger, voor mezelf, en mede-weggebruikers.
Er is geen punt aan een dikke oude amerikaan waarvan ik het voordeel van zie![]()
Dat je auto nog steeds na 30 jaar rijdt (waarvan 25 jaar in een garage) is het enige wat je e-penis nog groot houdt. Vraag me af wat er zal gebeuren als je auto niet meer start.
Okay...... heb je je ook nog op iets of iemand af te geven?, anders is er ook niks aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:00 schreef Marco001 het volgende:
oeh, mag ik meedoen?
Wel even ergens een geschikte europeaan weg zien te vogelen en dang aan met die banaan
zoiets dus:
1985 Merc. 500SEC
[ afbeelding ]
1600 kilo, 5 liter V8, 245 pk, 399 nm
en heel belangrijk: RWD
0-60 mph = 7.8 sec top is 230 km/h(143 mph)
Of, in de lightweight hoek:
Porsche 944 Turbo:
[ afbeelding ]
top van 250+ en 0-100 in iets van 6 seconden..
Ik ben gewoon doodleuk 1:8 naar zuid duitsland gereden, was het leuk op Fok! in het weekend?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo, Chevelle, ben je weer terug na een weekendje voorovergebukt staan op verscheidene homoparkeerplaatsen langs 's lands snelwegen om de benzinerekening voor je Amerikaanse slurper te voldoen?
Weet ik niet, ik moest werken om het onderhoud van mijn plastic doos te kunnen betalen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:37 schreef 68Chevelle het volgende:
Ik ben gewoon doodleuk 1:8 naar zuid duitsland gereden, was het leuk op Fok! in het weekend?
Hier kan ik niet op afgevenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik moest werken om het onderhoud van mijn plastic doos te kunnen betalen.
Neuh, ik vind het veel te leuk om iemand met een lelijke oude Amerikaan over en weer af te geven met iemand met een lelijke oude Japanner.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:41 schreef 68Chevelle het volgende:
Hier kan ik niet op afgeven
Je bent te goed voor dit topic...wegwezen
Zo lelijk is die Amerikaan toch niet? En zo oud is die Japanner toch niet?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neuh, ik vind het veel te leuk om iemand met een lelijke oude Amerikaan over en weer af te geven met iemand met een lelijke oude Japanner.
Ik vind van wel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:57 schreef D. het volgende:
Zo lelijk is die Amerikaan toch niet? En zo oud is die Japanner toch niet?
Ja nog mooier, randdebiel dat je d'r zit!quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:21 schreef 68Chevelle het volgende:
Joh, krijg eens lekker de tyfus, en de tering erbij, nagenast.
Op elk vlak verslaan zei je he? Duurzaamheid op vermogen is iets waarvan jij in je meccano-fisher price combinatie nooit ervaring in zult krijgen, en je hebt een airbag?, dat is maar goed ook want op den duur rijdt elke mongool zich met zo'n kutbak wel tegen een boom aan, denk je in een fucking formule 1 auto met een 1400tje, verslaan op elk vlak?, stom roekeloos rijden ja zonder enige rekening houdend met wat voor verkeer dan ook.(kijk, mijn honda kan ook 100 in de stad!)
Er zijn meer redenen waarom deze auto's niet gesloopt worden, ik hoef niet bang te zijn dat mijn computertje bevriest in de winter of dat hij om de zoveell tijd loopt te bemoeien dat er zo weinig druk in de banden zit.
En nou wordt ie helemaal mooi, een Honda-civic rijder die Amerikanen beklaagd op een lelijk design?, man, jij hebt helemaal niet eens recht van spreken, dat ding van jou is ontworpen op basis van de vorm van een ei, het zal me niet eens verbazen als het uit de kut van een of ander afrikaans pisdier zou komen.
Nee hoor Googol, je bent een aardige jongen, je bent alleen uit het verkeerde gat gekomen en helaas niet in het toilet geboren, had de boel enorm gemakkelijker gemaakt.
1:8 ??? Heb je volgas met een aanhangwagen vol met duplo-blokken bergop tegen de wind in gereden ofzo?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:37 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik ben gewoon doodleuk 1:8 naar zuid duitsland gereden, was het leuk op Fok! in het weekend?
Je gaat je bijna afvragen waarom er zoveel van die Honda demotivationals zijn en wat voor 'n mensen ze maken, niet?quote:
Nee hoor, het zal best een leuk bakkie voor de boodschappen zijnquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je gaat je bijna afvragen waarom er zoveel van die Honda demotivationals zijn en wat voor 'n mensen ze maken, niet?
Een plaatje gemaakt door precies het type persoon die het afbeeldt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:38 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Nee hoor, het zal best een leuk bakkie voor de boodschappen zijn, maar jij gaat serieus in op een klasse waarvan iedereen weet dat deze net een stapje te hoog is voor je, dus ik denk, ik maak het maar even duidelijk door middel van een plaatje
Klasse in een amerikaan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:38 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Nee hoor, het zal best een leuk bakkie voor de boodschappen zijn, maar jij gaat serieus in op een klasse waarvan iedereen weet dat deze net een stapje te hoog is voor je, dus ik denk, ik maak het maar even duidelijk door middel van een plaatje
Ik hoef niet te laten zien dat ik rijk ben met mn auto. Ik zie uiteraard meer rijplezier in een RX-8 dan in welke andere auto dan ook die niet in zn klasse komt. Ik rij efficienter qua inhoud vs vermogen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:30 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
aaaahhh.. dus het gaat niet om in wat voor auto je rijdt, als je maar in de omgeving kunt laten zien wat je verdiend, mooie jongen hoor, en ga nu maar aan je gezinsleven beginnen want je hoort hier totaal niet thuis.
Je rijdt efficienter..... nee, want je koopt om de 5 jaar weer wat anders komt een hoop productie en materialen bij kijken lieve schat.
Je rijdt veiliger - so-so, jij hebt meer veiligheid in je auto zitten daar waar ik meer oplet op het verkeer, ook die vlieger gaat niet helemaal op dus.
Dan pak ik die andere Chevelle, en jij, wat doe jij?.... een Becammetje maar weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |