quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:52 schreef Ravage het volgende:
Snel naar de plee! Als het goed is kun je nog 1x doortrekken
Dat dus, en met een beetje geluk zit er nog wat water in het koffiezet apparaatquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:52 schreef Ravage het volgende:
Snel naar de plee! Als het goed is kun je nog 1x doortrekken
Over koffie gesproken inderdaad, ik ga ook even tappenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:54 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ga even lekker koffie zetten![]()
nope, er is wel mineraalwater benden. maar met 100 man op de afdeling zijn de WCs ook snel door die ene flushmogelijkheid heenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:54 schreef Ravage het volgende:
Er staat nergens een koffiezetapparaat/senseo met nog een beetje water in het reservoir?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Over koffie gesproken inderdaad, ik ga ook even tappen![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:55 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zo, ook even een lekkere kop koffie pakken.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:54 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ga even lekker koffie zetten![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:53 schreef Observator het volgende:
Hier ook al... Adam Sloterdijk toevallig?
ja en omdat de weg ook compleet is ondergelopen moet ik ook nog omlopenquote:
Omg, ik vrees het ergstequote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:53 schreef Observator het volgende:
Hier ook al... Adam Sloterdijk toevallig?
beter dan een homo die de pijpleiding kapot stamptquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:38 schreef Re het volgende:
Kom je lekker op je werk aan, je kent het wel, bakkie koffie, peuk en dat lekker even 30 minuten gebruik maken van het toilet.
nee, een of andere randdebiel dacht slim te zijn om een van de grootste waterleidingen hier door midden te graven
Zit je dan met 10.000 man zonder koffie en WC![]()
half sloterdijk zijn gelukkig niet al mijn collega's, morgen misschien geen telegrafquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:06 schreef BorusBulldog het volgende:
Wordt even billen knijpen, en maar goed dat er geen koffie is want dat wil de drang naar wc nog wel eens opwekken!
Verders wens ik jou en je 9.999 collega's heel veel sterkte en moge het snel opgelost zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |