ok, dit was volgens mij al een aanbieding.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het is redelijk voor een vier sterren hotel, maar met een echte aanbieding had je goedkoper kunnen scoren.
Ja, maar "normaal gesproken" betaal je sowieso al teveel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:00 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ok, dit was volgens mij al een aanbieding.
normaal beginnen de kamers daar vanaf 82 euro exl.
Die zijn relatief duur, hotelspecials is een betere.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Best goeie keuze hoor.
Je kunt eventueel ook hier eens kijken:
http://www.hotelaanbiedingen.nl/
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van der valk voorschoten
heet volgens mij de gouden leeuw ofzoniet meer
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:07 schreef welkominspace het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van der valk voorschoten
heet volgens mij de gouden leeuw ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okay, nice.
Niet per definitie vind ik. Beide sites zijn goed!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die zijn relatief duur, hotelspecials is een betere.
Goed, ja, maar het kan goedkoper.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Niet per definitie vind ik. Beide sites zijn goed!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 03:49 schreef Mindstate het volgende:
ts heeft 's nachts met z'n dronken kop random een hotel geboekt en wil nu weten of hij waar voor z'n geld krijgt
Voorschoten ligt precies tussen Leiden en Den Haag in, dus als je beide steden wilt bezoeken is het op zich geen gekke keus, al zou ik de voorkeur geven aan een hotel in Leiden of Den Haag zelf. Zeker 's avonds lijkt me dat toch veel leuker.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:07 schreef DutchTrain het volgende:
Waarom in Voorschoten en niet in Den Haag, Leiden of waar je eigenlijk wilde zijn
Nou ja, het is een uur fietsen naar Den Haag, een uur naar Wassenaar / het strand en een half uur naar Leiden. Voor die prijs had je ook tussen Den Haag en Scheveningen kunnen zittenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voorschoten ligt precies tussen Leiden en Den Haag in, dus als je beide steden wilt bezoeken is het op zich geen gekke keus, al zou ik de voorkeur geven aan een hotel in Leiden of Den Haag zelf. Zeker 's avonds lijkt me dat toch veel leuker.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:07 schreef welkominspace het volgende:
[..]Daar zat ik vorige week voor 39,95 p.p.p.n. Standaard kamer, dat dan weer wel. Incl. ontbijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van der valk voorschoten
heet volgens mij de gouden leeuw ofzo
was het beetje chill?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:52 schreef FicoF het volgende:
[..]
Daar zat ik vorige week voor 39,95 p.p.p.n. Standaard kamer, dat dan weer wel. Incl. ontbijt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:04 schreef welkominspace het volgende:
[..]
was het beetje chill? < ze hebben een koelkast in het hotel ja.
kamer mooi? < niet nadat hij er was.
den haag goed bereikbaar? < niet als er file staat.
en is er net zoveel natuur als ze zeggen?(bos/duinen/strand) ? < er staat een struik bij de ingang.
Ligt er een beetje aan welke kamer je hebt geboekt. Je hebt nl twee gebouwen, het hoofdgebouw heeft de luce kamers, en twee restaurants. Een daarvan is erg goed. Die andere is een normaal vd Valk restaurant. Daarnaast staat nog een gebouw met redelijk wat kamers, daar zat ik.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:04 schreef welkominspace het volgende:
[..]
was het beetje chill?
kamer mooi?
den haag goed bereikbaar?
en is er net zoveel natuur als ze zeggen?(bos/duinen/strand) ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |