Dat komt doordat sommige kranten erin falen zich aan te passen naar een véél handiger formaat.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:35 schreef leolinedance het volgende:
Wat is het toch vervelend als je je krant aan iemand uitleent, en je krijgt zo'n vodje terugKaternen verwisseld, de helft van de krant op zijn kop, pagina's verfrommeld enzo. Is het nu zo fucking moeilijk om gewoon normaal een krant te lezen?!
Dat is dan ook meteen mijn klacht, en het lucht op
Goede vraag.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:37 schreef Crack_ het volgende:
Ja, waarom maken ze niet alle kranten in zo'n kleiner formaat ?
Zoals de bijlagen er met kracht uitscheuren?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:42 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Zelfs bij een krant op tabloidformaat met bijlages met nietjes erin krijgen sommigen het nog voor elkaar om die krant te vernachelenDat is op zich niet erg, maar op zaterdag wel.
De vernaaien van de zaterdagkrant zou een klacht op zichzelf kunnen zijn jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:42 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Zelfs bij een krant op tabloidformaat met bijlages met nietjes erin krijgen sommigen het nog voor elkaar om die krant te vernachelenDat is op zich niet erg, maar op zaterdag wel.
Nee, die bijlages zitten los in de krant, maar de pagina's van de bijlages zitten aan elkaar. En die bijlage ligt dan binnenstebuiten ondersteboven achter de bank in een andere kamer of iets dergelijksquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zoals de bijlagen er met kracht uitscheuren?
kk op, kutkloonquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:55 schreef Stijn_Het_Konijn het volgende:
HOAX! Slotje! Konijnen lezen geen kranten
Het is een afkorting om een bepaald scheldwoord discreet te houden naar de user die ik quote op mijn post waar op je hebt gereageerd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
kk? Is dat iets nieuws? Dat lees ik niet in de krant...
ok. Mocht je meer hulp nodig hebben, pm maar. Ik repareer ze ook regelmatig.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is een afkorting om een bepaald scheldwoord discreet te houden naar de user die ik quote op mijn post waar op je hebt gereageerd.![]()
Bedankt voor de info bij mijn laptopprobleem, man. Ik zal morgen nog wel ff checken.
open er een topic over.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:14 schreef PeZu het volgende:
mensen die stukjes uit de krant scheuren om te bewaren maar er nooit wat mee doen
Ik weet dat het gebeurt, want onze krant is ook van het kleinere formaat, maar sommige kranten zijn nog steeds zo kei grootquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Goede vraag.
Dat gebeurt al.
Is ook handiger lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |