Zit ik dus vanavond relaxed op de bank naar een filmpje te kijken met een vriend van me, horen we continu gegiechel bij de buren vandaan komen...
Dus wij naar boven toe en door het slaapkamer raam kijken, zit ze samen met een vriendin van haar op zo'n ligbed, wat aan elkaar friemelen en geil aan d'r haren trekken enzo, dus wij helemaal van

Omdat er verder weinig gebeurde gingen we weer naar beneden, komt de vriendin van die vriend van me ook binnen lopen en doet zo van "wtf gebeurt er bij je buren?!

"
"Sja, ze hadden een BBQ met vrienden en veeel drank en nu zitten die meiden (beide rond de 21 ofzo) elkaar op te geilen

Dus zij helemaal enthousiast ook naar boven toe kijken door het raam, komt ze snel weer naar beneden en zegt ze dat ze staat te strippen tegen het tuinhuis!
Dus wij nog meer van

en vliegen ook naar boven toe! En zien haar nog net in d'r bh' tje naar binnen lopen!

Nu heb ik zo'n schutting waar je wat doorheen kan kijken en nieuwsgierig dat we zijn kijken we er wat doorheen en zien die twee meiden daar in hun bh' tje en slipje door de kamer lopen en dansen voor die twee gasten die voor hun zitten
Dus wij helemaaaal
![]()
Eentje begint er tegen d'r vriend op te rijen en te zoenen en voelen enzo en de ander.... Die doet gvd de gordijnen dicht!!!!
![]()
Vervolgens zien we het licht op de slaapkamer nog aan gaan en gebonk tegen de muur aanhoren...
![]()
Samenvatting:
Geile buurmeid staat in de tuin te strippen met vriendin en gaat vervolgens naar binnen
Klacht:
Geile buurmeid had gewoon nog wat breezertjes moeten drinken en buiten verder gaan, zodat wij mee konden kijken!
Bonusklacht:
De gordijnen gingen dicht!
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op
donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef
Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming