begint al geel te worden, ik herstel snelquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hoe is het met je gezicht? Bont en blauw?
Heb je ook een eigen zwembad? Goed vertoeven deze dagen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:35 schreef Eustace. het volgende:
AFspraak hebben met je moeder en dan is ze er niet.Ach, ik vermaak me wel in het zwembad.
en geneest het goed?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:30 schreef Nuno_G het volgende:
pfff wat is het warm hier, ik had naar het strand moeten gaan![]()
Goedenmiddag allemaal
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
begint al geel te worden, ik herstel snel![]()
Veel wijn helpt heel goed bij een snel beter worden
yep weet alleen niet hoe er er allemaal uitgaat zien zonder de hechtingenquote:
in me gezicht heb je al gevraagd, ja dus, boven en naast mijn ooog. De nietjes gaan er maandag uitquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
drankorgel
![]()
o geel, dat gaat bestwel snel. Wanneer mogen de nietjes eruit? heb je ook littekens in je gezicht?
Wanneer mag je naar de plastische chirurg? Zodra de nietjes eruit zijn?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
in me gezicht heb je al gevraagd, ja dus, boven en naast mijn ooog. De nietjes gaan er maandag uit
Drank helpt bij alles![]()
pas na een paar maanden als alles helemaal herteld is en het definitieve resultaat zietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wanneer mag je naar de plastische chirurg? Zodra de nietjes eruit zijn?
Als de boel toch straks open ligt kan je meteen alles laten doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
pas na een paar maanden als alles helemaal herteld is en het definitieve resultaat ziet
haha guapo, zeg me op z'n minst dat je buiten zit met je laptop en niet binnenquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:38 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
haha guapo, zeg me op z'n minst dat je buiten zit met je laptop en niet binnen
jongequote:
ik word niet bruin dus zit dan liever in een koeler huisquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jonge
heb je buitengezeten vandaag?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik word niet bruin dus zit dan liever in een koeler huis
29 graden achter het huisquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
okays understandable, is het echt zo 'heet' dan¿?
mogguhquote:
moest je daar zo ver voor omlopen? :-)quote:
nee heb ook gegeten of bedoelde je dat niet?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
mogguh![]()
[..]
moest je daar zo ver voor omlopen? :-)
Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee heb ook gegeten of bedoelde je dat niet?
wel...daar gaan we haha ehrmquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:20 schreef wonderer het volgende:
Hey ELM, wanneer gebruik je in het spaans wel een onderwerp en wanneer niet? Ik kom er maar niet uit. Zo van "que esta haciendo usted" en dan is het "estoy bebiendo" en niet 'yo estoy bebiendo"... en soms is het weer zo en ik snap niet wanneer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |