understatement!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja dat klopt! alleen was ie niet hot
gewoon hetzelfde scenario als ik de UKquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:37 schreef Great_Expectations het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)kt_vrouw_in_SBS-show
En dan komt zo'n prins thuis met een leuke blonde hollandsche jongen..
Lekker.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:24 schreef mike_hunt het volgende:
Heb teveel wentelteefjes gemaakt. Prikt er iemand een vorkje mee?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Iedereen wilt het. Ik mag wel een extra portie maken.quote:
het zappen niet waard in ieder gevalquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon hetzelfde scenario als ik de UK
Cairon heeft daar vorig jaar hier toch uitgebreid verslag van gedaan
Ik geloof dat ook helemaal niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat sowieso. Dat hele bi-gedoe moet ie nu maar laten varen hoor. Die fase is geweest.
Beautiful People.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
het zappen niet waard in ieder geval
dat de nieuwe seizoenen van Beautiful People en The Inbetweeners maar snel mogen verschijnen!
ligt er aan wat je gaat doen. Ga je naar een gaystrandtent, dan de strakke natuurlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Thuis
Welke zwembroek? Hmmz.... strak of wijd.....
Strak..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Thuis
Welke zwembroek? Hmmz.... strak of wijd.....
Nee ik ga niet naar een gay strandtentquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ligt er aan wat je gaat doen. Ga je naar een gaystrandtent, dan de strakke natuurlijk.
We gaan niet naar E3 denk ik, maar naar Aquabest.quote:
u ain't gonna strut your stuff?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik ga niet naar een gay strandtent
I ain;t got nu stuff to strut darlingquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u ain't gonna strut your stuff?![]()
quote:dan maar de wijde. Lekker dat warme briesje tegen je cogones.
dan ga je op je slippers de stad in!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:46 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. De mannen van de KPN zijn nog 2 uur bezig bij een vriendin van me. Handig. Voor niks vrij genomen, tenzij ik alleen naar het strand ga. Ook gezellig
Ik woon IN de stadquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan ga je op je slippers de stad in!
dat zou je denken....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik woon IN de stadNaar de stad gaan is niet echt meer een bijzondere tijdsbesteding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |