Vrouwen zoenenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:34 schreef Ang3l het volgende:
O dat kan ik dan weer wel. Vrouwen zoenen bv best lekker, maar sex wil ik er toch echt niet mee
dank je welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat ging over een andere Gert jan denk ik, eentje die van algerijnen houdt
je hoeft trouwens geen slaapzak mee te nemen, ik maak wel een bedje klaar voor je
Die zoenen heel lief!quote:
Met de Pride had ik het kunnen doen. Ik was met een groep waar iedereen wilde zoenen. Dus de homo's gingen ook maar met de potten zoenenquote:
Maar jij hoeft niet meer met een ander te zoenenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:15 schreef Desmonkey het volgende:
Hangt af wat voor een pot. Een ubersexy lipstick lesbo kan ik wel waarderen (minus lipstick dan).
Truequote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar jij hoeft niet meer met een ander te zoenen
Hoeven of mogen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar jij hoeft niet meer met een ander te zoenen
Iemand moet de broek aan hebbenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Alsof Des zich door Peter aan een touwtje laat houden
Reikt Mieke een doorslobberkoffie aanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:41 schreef mike_hunt het volgende:
Gadver, met meisjes zoenen.![]()
![]()
goedemorgen btw![]()
espresso bitte![]()
s ochtens mag ie best sterk zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Reikt Mieke een doorslobberkoffie aan
nee hoor het is een doorslobbertje dus die tellen nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
s ochtens mag ie best sterk zijn.en dan een peuk en dan rennen naar de wc
![]()
![]()
Niks mis mee en sex met vrouwen ook niet. Ik heb nu weer de keuze...waar zal ik dit keer voor gaan?quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor het is een doorslobbertje dus die tellen niet
ben jij bi?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niks mis mee en sex met vrouwen ook niet. Ik heb nu weer de keuze...waar zal ik dit keer voor gaan?
Voor mij?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niks mis mee en sex met vrouwen ook niet. Ik heb nu weer de keuze...waar zal ik dit keer voor gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |