Dat gaat te ver. Ik zou hem vastketenen aan een vlak achter de auto liggende lantaarnpaal en mijn mijn tank nutteloos in zijn gezicht leeg gassen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:04 schreef 1299 het volgende:
Ik heb fabrieksaf een compressortje standaard in mijn kleine hatchback achterin liggen. Als ik overigens zo'n droeftoeter dit zag doen is die nog niet jarig. Met je ludieke actieDan is een hippie de rest van zijn leven door een rietje laten eten ook een ludieke actie.
En stellen we ze te werk in een kolen-/ kernenergiecentrale, bij een houtkap bedrijf of in een chemische fabriek!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:03 schreef Basp1 het volgende:
Ik denk dat we voor die ecoterroristen wel een eco detinerings kamp moeten beginnen waar we ze zonder enige vorm van proces gewoon vast kunnen zetten en laten zitten.![]()
quote:Wat een flapdrollen slingeren er hier toch rond die alleen maar aan materialistische dingen kunnen denken en niet verder willen kijken als hun kleine piemeltje lang is wat ze moeten compenseren met een dikke auto.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lach maar.
Het begint met banden en het eindigt met in de brand steken van huizen....
Het begint met het niet scheiden van afval door bedrijven en eindigt met grootscheepse dumping van giftige stoffen; in Afrika, resulterend in duizenden doden....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lach maar.
Bron?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:13 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Het begint met het niet scheiden van afval door bedrijven en eindigt met grootscheepse dumping van giftige stoffen; in Afrika, resulterend in duizenden doden....
Maar elk bedrijf sluiten wat zijn afval niet scheidt dus? Je weet tenslotte maar nooit.![]()
Bron dat de mensen die de banden lieten leeglopen ook huizen hebben opgeblazen?quote:
Ja heel logisch de stepping stone theorie is overal op toepasbaar, ik denk dat eingelijk de ecoterroristen het liefst beschikking willen krijgen over nuclaire wapens.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:09 schreef Netsplitter het volgende:
Lach maar.
Dierenliefde is zo beperkt en de hypocrisie van mensen rondom dierenleed is zo groot dat het zielig is. Post een nieuwsbericht over iemand die zijn kat verdronk en alle fokkers staan, onder het eten van een broodje hamburger, luidkeels te roepen dat elke vorm van dierenleed verschrikkelijk is en die persoon moet worden opgehangen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:16 schreef SCH het volgende:
Ze hebben dan wel een groen tagje om zich er op voor te staan dat ze van diertjes houden
Ik zei dat het zo kan eindigen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:16 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Bron dat de mensen die de banden lieten leeglopen ook huizen hebben opgeblazen?
Leesvaardigheid is niet je sterkste kant hè?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zei dat het zo kan eindigen.
Ik heb nergens gezegd dat ze ook daadwerkelijk huizen in de fik steken.
Jij daar in tegen hebt het over harde cijfers.
Dus ik wil die onderbouwingen nog wel eens zien.
Met onderbouwingen komen niet die van jou he.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:21 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Leesvaardigheid is niet je sterkste kant hè?
Jup.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar goed, de groene idealisten in dit topic denken werkelijk dat de wereld een betere plaats wordt als je aan de eigendommen komt van mensen die je ideaal niet delen?
Ik heb nergens beweerd dat het een feit was. Ik schetste slechts een hypothetische situatie om de achterlijkheid van jouw vergelijking aan te tonen. Stellen dat iemand die banden laat leeglopen mogelijk huizen gaat opblazen is namelijk net zo stompzinnig als beweren dat bedrijven die hun afval niet scheiden uiteindelijk giftig afval gaan dumpen. Iets met glijdende schalen enzo. Maar ik snap dat zo'n gevorderde toepassing van taal nog iets te moeilijk voor je is. Jij bent meer van het niveau "hurf durf ecoterroristen!111!".quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Met onderbouwingen komen niet die van jou he.
Gelukkig doe je nertsen wel een plezier door ze massaal af te slachten voor hun vacht zeker?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jup.
Zelfde als dat je nertsen een zeer groot plezier doet door ze los te laten in een vreemde habitat.
Wat een vergelijking zeg.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar goed, de groene idealisten in dit topic denken werkelijk dat de wereld een betere plaats wordt als je aan de eigendommen komt van mensen die je ideaal niet delen?
Vraag dat de SUV-bestuurders liever.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Waaromquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:36 schreef Bonzai. het volgende:
Een reactie op de site van die krant:
[..]
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zei dat het zo kan eindigen.
Ik heb nergens gezegd dat ze ook daadwerkelijk huizen in de fik steken.
28 maart 2001: Het Dierenbevrijdingsfront sticht brand in de varkensslachterij Dumeco in Boxtel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:26 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweerd dat het een feit was. Ik schetste slechts een hypothetische situatie om de achterlijkheid van jouw vergelijking aan te tonen. Stellen dat iemand die banden laat leeglopen mogelijk huizen gaat opblazen is namelijk net zo stompzinnig als beweren dat bedrijven die hun afval niet scheiden uiteindelijk giftig afval gaat dumpen. Maar ik snap dat zo'n gevorderde toepassing van taal nog iets te moeilijk voor je is. Jij bent meer van het niveau "hurf durf ecoterroristen!111!".
Ja het dierenbevrijdingsfront is ook meteen voor de simpelen van geest hier exemplarisch voor alle andere idealisten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:33 schreef Netsplitter het volgende:
28 maart 2001: Het Dierenbevrijdingsfront sticht brand in de varkensslachterij Dumeco in Boxtel.
6 augustus 2000: Het Dierenbevrijdingsfront pleegt een aanslag op nertsenfokkerij in Barchem.
Eet jij vlees of vis of ben je een veganist?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:27 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Gelukkig doe je nertsen wel een plezier door ze massaal af te slachten voor hun vacht zeker?
Deze moet ik er toch uitpikken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:36 schreef Netsplitter het volgende:
Maar daar denken jullie niet over na, de lange termijn gevolgen.
Wat een enorme onzin zeg. Je focust je op een paar dingen maar vergeet de grote lijn. Die SUV-vers, de zonnepanelen, de windenergie, uitstootbeperking enz. enz. Hoezo niet nadenken over lange termijn gevolgen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:36 schreef Netsplitter het volgende:
Nee, dat is te moeilijk voor jullie.
Nee, makkelijker is het om over de korte termijn te denken.
Wat er daarna gebeurd is jullie pakkie an niet meer, maar wel met het vingertje wijzen.
Dat is natuurlijk altijd makkelijk.
Vegetarier ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Eet jij vlees of vis of ben je een veganist?
Ik mag hopen het laatste anders ben je zo hypocriet als maar zijn kan.![]()
Daarbij is die vegan streaker die die nertsen heeft losgelaten een mongool.
De natuur waar die beesten in los kwamen zou heel goed aardige schade kunnen hebben opgelopen door die actie van die terrorist.
Nee, dat is te moeilijk voor jullie.
Nee, makkelijker is het om over de korte termijn te denken.
Wat er daarna gebeurd is jullie pakkie an niet meer, maar wel met het vingertje wijzen.
Dat is natuurlijk altijd makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |