Kijk, dit is dus weer zo enorm typisch. Het voor de goede schijn afkeuren, maar er eigenlijk toch wel helemaal achter staan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:57 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Ach ja. Dat krijg je als de overheid onvoldoende maatregelen neemt tegen milieuvervuiling. Dan nemen mensen het recht in eigen hand.
Niet dat ik het beschadigen van privébezit goedkeur. Begrijpelijk vind ik het wel. Ik vind het in ieder geval minder verwerpelijk dan de 'het milieu moet niet zeuren, ik betaal toch belasting?'-mentaliteit van SUV-bezitters.
Banden leeg laten lopen. Het woord terrorisme is nog niet gevallenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kijk, dit is dus weer zo enorm typisch. Het voor de goede schijn afkeuren, maar er eigenlijk toch wel helemaal achter staan.
Het hoge zitten in een SUV is wel ideaal, maar je ziet gewoon geen fuck wat er direct achter je auto is. Daarnaast zie je ook niks als je er naast staat met een normale auto en een kruispunt (oid) wil overzien.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:03 schreef waht het volgende:
[..]
Heb je wel eens in zo'n ding gereden? Als ik de centjes had zou ik het wel weten.En gezien de astronomische kosten die gepaard gaan met het rijden van een SUV in Nederland kan ik die mentaliteit van de SUV-rijders heel goed begrijpen.
Jij keurt zelfs auto's in de fik steken nog goedquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Banden leeg laten lopen. Het woord terrorisme is nog niet gevallen
Het heeft ook nadelen ja, eigenlijk is het in dit piepkleine landje met nog kleinere wegen en parkeerplaatsen heel onhandig.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:06 schreef CasB het volgende:
[..]
Het hoge zitten in een SUV is wel ideaal, maar je ziet gewoon geen fuck wat er direct achter je auto is. Daarnaast zie je ook niks als je er naast staat met een normale auto en een kruispunt (oid) wil overzien.
Jij keurt martelingen goed.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Jij keurt zelfs auto's in de fik steken nog goed
Ja want een band leeg laten lopen kan niet gepaard gaan met schade.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Banden leeg laten lopen. Het woord terrorisme is nog niet gevallen
Dopje zoek?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:11 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja want een band leeg laten lopen kan niet gepaard gaan met schade.
Wat dacht je bijvoorbeeld van te laat op werk/meeting/whatever? Alleen om de mening van zo'n kuthippie?quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:13 schreef Bonzai. het volgende:
Ik ben trouwens wel voor hogere belastingen voor SUV-rijders. De Belgische wegen zijn misschien niet zo best, maar een jeep heb je echt niet nodig. En als ik zo de 'slachtoffers' in het filmpje zie moet ik zeggen dat ik niet zoveel meelij heb
Openbaar vervoer nemenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:17 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wat dacht je bijvoorbeeld van te laat op werk/meeting/whatever? Alleen om de mening van zo'n kuthippie?
Ja, dat is wel een ramp ja. Daar heb je een goed punt. Het idee. Afgrijselijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:17 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wat dacht je bijvoorbeeld van te laat op werk/meeting/whatever? Alleen om de mening van zo'n kuthippie?
Het moet dus allemaal maar kunnen van jou.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een ramp ja. Daar heb je een goed punt. Het idee. Afgrijselijk.
Nah, dat filmpje zal dan wellicht niet volledig zijn. In het nieuws kwam er nog een stukje achter waar enkele slachtoffers geïnterviewd werdenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:17 schreef SCH het volgende:
[..]Er zit helemaal geen slachtoffer in het filmpje.
Nou, dit is een ludieke actie. Daar heb ik niet zoveel moeite mee inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:20 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het moet dus allemaal maar kunnen van jou.
Relativeren is waar die idioot absoluut in uitblinktquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:20 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het moet dus allemaal maar kunnen van jou.
Aan andermans eigendom komen is niet ludiekquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, dit is een ludieke actie. Daar heb ik niet zoveel moeite mee inderdaad.
Belletje trekken is ook terrorisme zekerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Aan andermans eigendom komen is niet ludiek
Zou je ook eens moeten doen, word je kop niet zo dik.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Relativeren is waar die idioot absoluut in uitblinkt
Ja, dat is echt te vergelijken hoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Belletje trekken is ook terrorisme zeker
Ja inderdaad. Kattekwaad in komkommertijd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, dat is echt te vergelijken hoor.
Als je het doet uit ideologische overtuigingen, jazeker!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Belletje trekken is ook terrorisme zeker
Als de bel rechts zit, bedoel je?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:25 schreef waht het volgende:
[..]
Als je het doet uit ideologische overtuigingen, jazeker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |