Hmmm.. ik heb de cd (uiteraard) wel, maar luister dat nummer echt nooooit. Maar eens checken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
Ja echt vaag is dat, die hele hoge tonen vallen weg
Heb hem geloof ik zelf ook op MP3 en die heeft hetzelfde euvel.
Heel erg. Ik mis Rabbering zelfsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een verschrikkelijk figuur is die Bart toch. Zo niet grappig.
Dat zegt wel wat als Cos dat gaat zeggenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heel erg. Ik mis Rabbering zelfs.
White Lies vind ik wel aardig!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een schijtmuziek is dat toch ook van die White Lies![]()
![]()
![]()
R.E.M.....Leuk, maar deze ken ik nou wel...
Wees blij, maandag is-ie weer terug. (Bron: Bart's twitter: t/m zondag radiomaken en dan op vakantie)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heel erg. Ik mis Rabbering zelfs.
Juist dáárom wil je het als man gewoon niet weten, bang zijnde dat het daadwerkelijk een man is.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:37 schreef 3FMaster het volgende:
JoaaaahWhole lotta rosie
En hoezo, Bart, is het onbelangrijk of Gaga een man of vrouw is? Als man zijnde is het best wel kut als je je staat af te beren op een foto van d'r, waarbij achteraf bleek dat het een vent is
Lady GaGa
Volgende week komt er zeker een nieuwe single van hem uit.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:47 schreef TheZapster het volgende:
Thomas Berge heeft Mexicaanse griep
De aandachtshoerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:47 schreef TheZapster het volgende:
Thomas Berge heeft Mexicaanse griep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |