quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik doelde op Schiphol-Noord, een garage van Connexxion.
De buschauffeurs aldaar rijden als Schumi's rond, vooral op de Zuidtangent (Haarlem <-> Amsterdam-Zuidoost).
quote:
Zie nu ook dat ie vorig jaar nog best vaak gedraaid is (voornamelijk in RabRadio) en zelfs nog in de TopSR. Heeft die plaat nog meer gedaan in Nederland dan ik dacht. In Portugal hoorde ik em vorige maand nog in een taxi, maar volgens mij was het daar ook een nummer1-hit.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vast wel. Is vorig jaar vaak gedraaid door Paul.
Klopt, de Zuidtangent tuft altijd lekker door.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik doelde op Schiphol-Noord, een garage van Connexxion.
De buschauffeurs aldaar rijden als Schumi's rond, vooral op de Zuidtangent (Haarlem <-> Amsterdam-Zuidoost).
Ik doe niet aan PM, wel aan mailquote:
Gerard draait em al een paar weken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:16 schreef muisje-eliza het volgende:
is deze nieuw? ik heb het gevoel dat ik m al n tijdje hoor op de radio
Ik weet van niets.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wanneer was eigenlijk het Ekstra Weekend midgetgolftoernooi?
* Marc63 hoopt op de 28e...
Nee, helaas, dat is in September.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wanneer was eigenlijk het Ekstra Weekend midgetgolftoernooi?
* Marc63 hoopt op de 28e...
Ah crap... de scenario's van mooie dames en een taart speelden zich bij mij al in gedachten af.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, helaas, dat is in September.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan mij zo al weer een paar zinnen van gerard roepen die M&M gaan roepen.
27 december 2001 was ik één van de eerste proefreizigers.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Klopt, de Zuidtangent tuft altijd lekker door.
Dat...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:23 schreef muisje-eliza het volgende:
ze hebben natuurlijk nog wel een dame nodg die de stokken vasthoud![]()
4 septemberquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, helaas, dat is in September.
Ik wil best uit een vlaai springen hoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah crap... de scenario's van mooie dames en een taart speelden zich bij mij al in gedachten af.
Eens kijken of er maandag om half 7 al een banketbakker de deuren heeft geopend.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:24 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik wil best uit een vlaai springen hoor.
Toch weer die vlaai.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:24 schreef on_air het volgende:
[..]
De cultuur blijft aan me hangen... Onee, dat is de vlaai.quote:
Slagroom taart zullen ze leuker vindenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:24 schreef on_air het volgende:
[..]
Die LUCHT!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Slagroom taart zullen ze leuker vinden
Brandslang erop om me schoon te krijgen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Slagroom taart zullen ze leuker vinden
Maken we er meteen een wet t-short contest van. En met één deelnemer hebben we geen contest, dus we verwachten meer aanmeldingen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:31 schreef on_air het volgende:
[..]
Brandslang erop om me schoon te krijgen.
wet t-shirt contest vinden de heren ook niet ergquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:31 schreef on_air het volgende:
[..]
Brandslang erop om me schoon te krijgen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maken we er meteen een wet t-short contest van. En met één deelnemer hebben we geen contest, dus we verwachten meer aanmeldingen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:26 schreef on_air het volgende:
Maar Broekie neemt toch altijd vlaai mee?
Als dat geen top cadeau is.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maken we er meteen een wet t-short contest van. En met één deelnemer hebben we geen contest, dus we verwachten meer aanmeldingen.
Nou, dat is geregeld dan. Broekie mocht maar 2 gasten meenemen, maar er was geen maximum aan cadeau's gesteldquote:
knoei dan ook geen cola en andere zoetigheid op je laptopquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:39 schreef Marc63 het volgende:
Nadeel van lekker met je laptop buiten zitten: de wespen vinden het ook gezellig hier.
Taart van Troje?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou, dat is geregeld dan. Broekie mocht maar 2 gasten meenemen, maar er was geen maximum aan cadeau's gesteld
Zaterdag gaat ie weg. Weet niet hoe lang ie weg gaat.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:51 schreef themauster het volgende:
wanneer gaat Gerard eigenlijk op vakantie volgende week toch? en hij komt in september weer?
Dat is een goede vraag zeg. 'k hoop dat ie er wel is de 28e, anders mist ie mooi de 3e verjaardag van EkStra Weekend!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:51 schreef themauster het volgende:
wanneer gaat Gerard eigenlijk op vakantie volgende week toch? en hij komt in september weer?
volgens mij 2 wekenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zaterdag gaat ie weg. Weet niet hoe lang ie weg gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |