donderdag 06-08-2009 17:56 Kings Of Leon Notion Coen & Sander Showquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:55 schreef cosmick het volgende:
Hoevaak komt KoL nu dagelijks ongeveer voorbij? 6.000 keer?
Mja, daar krijgen bepaalde figuren iets langwerpigs van wat je in KPD veel kan vinden...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
belachelijk om twitter te dossen
Witbier duurder dan Jillz? Waar gaat het heen met deze wereldquote:
Dat dacht ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Witbier duurder dan Jillz? Waar gaat het heen met deze wereld
Ik vind Thomas een ontzettende eikel met zn muziek, maar waarom is het een aandachtshoer?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De aandachtshoer. Net zoals die Gordon overigens
.
De wereld vergaat! Twitter is down!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:
top of mind bij jou HIMYMquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:27 schreef Marc63 het volgende:
Ook bij pinguinkostuums moet ik aan HIMYM denken
gaat om het principequote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De wereld vergaat! Twitter is down!
samen met je opblaas dollyquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:37 schreef Feivel1 het volgende:Nog ff heerlijk een duik in mn opblaaszwembad genomen!
Frambozen, citroensorbetijs, prosecco en wodkaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De naam maakt het al lekker
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
samen met je opblaas dolly
Waarom doen ze Hyves niet even?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:06 schreef Broekie het volgende:
Beste mede 3FM-fans,
28 augustus is het zo ver, dan bestaat EkStra Weekend 3 jaar.
Ik heb het geluk de traditie welke 2 jaar geleden is ontstaan toen Gerard mij vroeg of ik wel vaker vlaaien naar jarige radioprogramma's bracht, ook dit jaar voort te mogen zetten. Oftewel, ik mag, samen met twee anderen, de heren in de studio feliciteren terwijl ik opnieuw een overheerlijke vlaai overhandig. De twee anderen zijn inmiddels bekend, namelijk onze eigen muisje-eliza en Marc63.
Nou is mijn vraag aan jullie, hebben jullie misschien ideeën voor leuke cadeautjes voor de heren Ekdom en Veenstra? Voor Tjibbe heb ik zelf al een idee, maar ook voor hem zijn ideeën welkom.
Uiteraard ontvang ik deze ideeën graag per e-mail ( 3fm@ronaldbroekhuizen.nl ), zodat het voor de heren zelf een verrassing blijft.
Daarnaast zijn alle donaties waarmee deze cadeautjes aangeschaft kunnen worden van harte welkom. Mail me even voor m'n bank- of paypalgegevens.
Alvast bedankt voor de input en de donaties!
Die insider die ik je gisteren had gestuurd, moest je er nog lang over nadenken?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:
al die vervelende meeuwen steeds
Vast wel. Is vorig jaar vaak gedraaid door Paul.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:00 schreef Marc63 het volgende:
M&M, hebben jullie eigenlijk Vanessa da Mata & Ben Harper met Boa Sorte/Good Luck in de computer staan? Ik weet dat ie ooit eens in de singlestrijd heeft gezeten, maar daarna nooit meer op 3FM gehoord. Wel een zwoel zomers plaatje. Als ie er in staat dan vraag ik em straks nog ff aan.
ik moest er heul heul lang over denken, maar misschien komt dat omdat me ma ook op schiphol werkt...misschien wil je m nog n keertje uitleggenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die insider die ik je gisteren had gestuurd, moest je er nog lang over nadenken?
Denial of Service, de site platleggen met een stortregen aan verzoeken.quote:
Uhm, nee. Wat ik wel in gedachten heb ga ik hier dus niet postenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat heb je voor tjibbe...een striptease van een dikke dolle negert?![]()
Distributed Denial of Service (DDoS) attack is een Denial-of-Service aanval op een computer of netwerk waarbij met een aantal computers, vaak vanaf vele plaatsen op de wereld bestuurd vanaf een centraal punt, zoveel verbindingsverzoeken naar de server van een of meer sites verstuurd worden, dat de service ervan tijdelijk niet beschikbaar is, of de server zelfs crasht.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Uhm, nee. Wat ik wel in gedachten heb ga ik hier dus niet posten
Een broodje frikandel?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Uhm, nee. Wat ik wel in gedachten heb ga ik hier dus niet posten
Ik doelde op Schiphol-Noord, een garage van Connexxion.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik moest er heul heul lang over denken, maar misschien komt dat omdat me ma ook op schiphol werkt...misschien wil je m nog n keertje uitleggen
Nee, dat is iets anders.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:11 schreef muisje-eliza het volgende:
ik dacht dat het met msdos te maken had ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |