quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb wel es ervoor gekeken, maar uiteindelijk heb ik er ook weinig aan. Ik heb voor m'n MacBook Pro van die Lacie Firewire-speakers. Prima geluid
[ afbeelding ]
Yup, in zo'n geval is dat wel handigquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Aangezien ik in m'n huis een speciale muziekkamer wil zal ik daar m'n huidige apparatuur neerzetten. Mengpaneel, monitorboxen, PC etc...
Maar ik denk dat ik in de huiskamer toch ga voor zo'n ipodsysteem of een goede home cinema set
Lekkerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:27 schreef SilentChaos het volgende:
Ja precies, ik denk dat als ik muziek in de huiskamer ga luisteren, ik altijd toch anders draai dan wanneer ik in m'n "muziek" kamer zit. Daar staan m'n gitaren etc. dan dus dan is een standaardsetje in je huiskamer wel voldoende denk ikEn sommige van die ipod docking stations hebben toch erg goed geluid!
Misschien dat ik ooit de speakers van m'n vader over kan nemen (m'n ma vindt ze lelijk, dus die zal alleen maar blij zijN)
Zoiets, maar dan met andere tweeters:
[ afbeelding ]
Pardon? Je post een foto waar Jennifer op staat, en dan zeg je Nicolette lekker te vinden?!?quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
Buenos días!
Caramba, ik denk dat ik de mexicaanse griep heb!
Handel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:27 schreef SilentChaos het volgende:
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII don't want you
Stomme huizenverkopers altijd, gaan ze 1000 euro lager met hun tegenbodwaarom wordt er altijd zo omheengedraaid
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:53 schreef Againzender het volgende:
bUITENGEWOON IRRITANT, ZOŃ VASTZITTENDE CAPSLOCK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |