iddquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:36 schreef Sjowhan het volgende:
Jezus die baby
Dat vergeef je je als ouder ook niet
Maakte je nog wel een compliment over haar wieldoppen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:26 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh!
Gister werden m'n wieldoppen die ik verkocht had opgehaald door een kennis van de koper...tering, dat was een leuke meid zeg
Grappigquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:20 schreef NatteBever het volgende:
Heb gesolliciteerd als producer bij Giel
Had ik kunnen zeggen idd: Had die vriend van je niet beter jouw wieldoppen kunnen kopenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maakte je nog wel een compliment over haar wieldoppen?![]()
.
Heb ooit 's een versterker verkocht aan een of andere chick. Die bleef twee uur hangen.
Heb je ook geld voor je versterker ontvangen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maakte je nog wel een compliment over haar wieldoppen?![]()
.
Heb ooit 's een versterker verkocht aan een of andere chick. Die bleef twee uur hangen.
Wat ik vet vind aan die plaat is de hele gemene modulatie die erin zit...Veel van die nummers met modulaties die zijn zooooooo voorspelbaar, maar deze is erg goed gedaanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Abel????![]()
Heb ik de goede stream aangezet?
Hmm... sja. Ziet er wel een beetje nep uit.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:56 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zag gister trouwens bij de mediamarkt een vette Ipod/Iphone docking station met een buizenversterker!!!
Zoiets zeg maar!
[ afbeelding ]
Die van Roth zijn ook wel gaafquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
Die bij de mediamarkt was mooier hoorMaar daar kan ik geen foto van vinden
![]()
[ afbeelding ]
En dan nog een vintage:
[ afbeelding ]
Leuke dingen jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die van Roth zijn ook wel gaaf
http://www.rothaudio.co.uk/docs/products_09/MC4.shtml
Had ik ook in het begin, maar sommige dingen hebben wel een prima geluid en ik denk dat ik er wel 1 ga aanschaffen, mits hij in mijn jaren '50/'60 amerikaanse inrichting pastquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:05 schreef cosmick het volgende:
Ik heb het sowieso niet zo op die apparaten voor een i-pod eigenlijk.
Ah, Blue Monday.
Ik heb wel es ervoor gekeken, maar uiteindelijk heb ik er ook weinig aan. Ik heb voor m'n MacBook Pro van die Lacie Firewire-speakers. Prima geluidquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:05 schreef cosmick het volgende:
Ik heb het sowieso niet zo op die apparaten voor een i-pod eigenlijk. .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |