Das pas over een dikke 4 maanden hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:55 schreef Sersjee het volgende:
Duurde nog even voor het voor elkaar was, want m'n computer vindt het geloof ik niet zo leuk dat ik me helemaal het leplazarus kuik.
SR
Ik ben nu al blij.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das pas over een dikke 4 maanden hoor.
Come again.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:02 schreef NatteBever het volgende:
Na mijn sollicitatie bij 3FM moet ik hier maar even een dikke TVP plaatsen
Seriously, gast... Que pasa.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:02 schreef NatteBever het volgende:
Na mijn sollicitatie bij 3FM moet ik hier maar even een dikke TVP plaatsen
PM.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:20 schreef NatteBever het volgende:
Heb gesolliciteerd als producer bij Giel
Niet eens een ontvangst bericht.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:21 schreef TheZapster het volgende:
Niks gehoord van KX on_air? Zag een heel pak nieuwe dj's op de site vermeldt als invallers.
Zie ik er bedreigend uit?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet de concurrentie bedreigen?
I looooove competitionquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je nooit tegen een vrouw zeggenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je nooit tegen een vrouw zeggen
Als ze je iets te eten of drinken aanbied , zou ik het niet aannemen als ik jou was.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nu wel.
* Marc63 verstopt zich in een hoekje.
Parttime Limburger? Werk je voor een vlaaienbakkerij ofzo?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:28 schreef on_air het volgende:
Ik ben heel rustig en ontspannen, zo als parttime Limburger.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Parttime Limburger? Werk je voor een vlaaienbakkerij ofzo?
IJslandse geluidsoverlast.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:55 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij heeft Brussel geluidsoverlast...
Nee man. Vakantie. Rust.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Parttime Limburger? Werk je voor een vlaaienbakkerij ofzo?
Het was leuker geweest als je in een vlaaienfabriek had gewerktquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee man. Vakantie. Rust.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee man. Vakantie. Rust.
[ afbeelding ]
Mijn vakantie, wat doe je.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het was leuker geweest als je in een vlaaienfabriek had gewerkt
Houthem.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het is je gegund hoor.Waar in ZuidLimboland zit je?
Als je rust zoekt is Valkenburg niet de beste plek nee.Ik heb menig zomer doorgebracht in Gulpen, voornamelijk voor de Gulpener Bierfeestenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:58 schreef on_air het volgende:
[..]
Daar reed ik vandaag doorheen. Er doorheen. Het is er eng.
Bierquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als je rust zoekt is Valkenburg niet de beste plek nee.Ik heb menig zomer doorgebracht in Gulpen, voornamelijk voor de Gulpener Bierfeesten
Zèèr herkenbaarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als je rust zoekt is Valkenburg niet de beste plek nee.Ik heb menig zomer doorgebracht in Gulpen, voornamelijk voor de Gulpener Bierfeesten
In dezelfde periode was er altijd in het volgende dorp, waar de Brand brouwerij zit, ook een bierfeest.quote:
Ga je ernaartoe of kijk je alleen maar?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:55 schreef Sersjee het volgende:
Duurde nog even voor het voor elkaar was, want m'n computer vindt het geloof ik niet zo leuk dat ik me helemaal het leplazarus kuik.
SR
iddquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:36 schreef Sjowhan het volgende:
Jezus die baby
Dat vergeef je je als ouder ook niet
Maakte je nog wel een compliment over haar wieldoppen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:26 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh!
Gister werden m'n wieldoppen die ik verkocht had opgehaald door een kennis van de koper...tering, dat was een leuke meid zeg
Grappigquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:20 schreef NatteBever het volgende:
Heb gesolliciteerd als producer bij Giel
Had ik kunnen zeggen idd: Had die vriend van je niet beter jouw wieldoppen kunnen kopenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maakte je nog wel een compliment over haar wieldoppen?![]()
.
Heb ooit 's een versterker verkocht aan een of andere chick. Die bleef twee uur hangen.
Heb je ook geld voor je versterker ontvangen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maakte je nog wel een compliment over haar wieldoppen?![]()
.
Heb ooit 's een versterker verkocht aan een of andere chick. Die bleef twee uur hangen.
Wat ik vet vind aan die plaat is de hele gemene modulatie die erin zit...Veel van die nummers met modulaties die zijn zooooooo voorspelbaar, maar deze is erg goed gedaanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Abel????![]()
Heb ik de goede stream aangezet?
Hmm... sja. Ziet er wel een beetje nep uit.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:56 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zag gister trouwens bij de mediamarkt een vette Ipod/Iphone docking station met een buizenversterker!!!
Zoiets zeg maar!
[ afbeelding ]
Die van Roth zijn ook wel gaafquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
Die bij de mediamarkt was mooier hoorMaar daar kan ik geen foto van vinden
![]()
[ afbeelding ]
En dan nog een vintage:
[ afbeelding ]
Leuke dingen jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die van Roth zijn ook wel gaaf
http://www.rothaudio.co.uk/docs/products_09/MC4.shtml
Had ik ook in het begin, maar sommige dingen hebben wel een prima geluid en ik denk dat ik er wel 1 ga aanschaffen, mits hij in mijn jaren '50/'60 amerikaanse inrichting pastquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:05 schreef cosmick het volgende:
Ik heb het sowieso niet zo op die apparaten voor een i-pod eigenlijk.
Ah, Blue Monday.
Ik heb wel es ervoor gekeken, maar uiteindelijk heb ik er ook weinig aan. Ik heb voor m'n MacBook Pro van die Lacie Firewire-speakers. Prima geluidquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:05 schreef cosmick het volgende:
Ik heb het sowieso niet zo op die apparaten voor een i-pod eigenlijk. .
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb wel es ervoor gekeken, maar uiteindelijk heb ik er ook weinig aan. Ik heb voor m'n MacBook Pro van die Lacie Firewire-speakers. Prima geluid
[ afbeelding ]
Yup, in zo'n geval is dat wel handigquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Aangezien ik in m'n huis een speciale muziekkamer wil zal ik daar m'n huidige apparatuur neerzetten. Mengpaneel, monitorboxen, PC etc...
Maar ik denk dat ik in de huiskamer toch ga voor zo'n ipodsysteem of een goede home cinema set
Lekkerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:27 schreef SilentChaos het volgende:
Ja precies, ik denk dat als ik muziek in de huiskamer ga luisteren, ik altijd toch anders draai dan wanneer ik in m'n "muziek" kamer zit. Daar staan m'n gitaren etc. dan dus dan is een standaardsetje in je huiskamer wel voldoende denk ikEn sommige van die ipod docking stations hebben toch erg goed geluid!
Misschien dat ik ooit de speakers van m'n vader over kan nemen (m'n ma vindt ze lelijk, dus die zal alleen maar blij zijN)
Zoiets, maar dan met andere tweeters:
[ afbeelding ]
Pardon? Je post een foto waar Jennifer op staat, en dan zeg je Nicolette lekker te vinden?!?quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
Buenos días!
Caramba, ik denk dat ik de mexicaanse griep heb!
Handel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:27 schreef SilentChaos het volgende:
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII don't want you
Stomme huizenverkopers altijd, gaan ze 1000 euro lager met hun tegenbodwaarom wordt er altijd zo omheengedraaid
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:53 schreef Againzender het volgende:
bUITENGEWOON IRRITANT, ZOŃ VASTZITTENDE CAPSLOCK
Enige voordeel is inderdaad dat de shift het nog doet. maar is niet echt RSI vriendelijk typen zo.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dan ook echt die kleine 'b'
Gadver
mijn moeder heeft de LP van ELO, plaat is ook enorm veel verkocht natuurlijk destijds.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:55 schreef Sjowhan het volgende:
Mijn vader heeft die hele cd van ze. Volgens mij heeft hij ook nog de LP in de kast staan...
Eentje. Selling the Drama. De rest is drama.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind't ook dramatisch eigenlijk
Alhoewel er misschien 1 of 2 nummers zijn die ik wel aan kan horen...
Helaas pindakaas...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:23 schreef on_air het volgende:
Slinger die webcam maar aan voor Gerards Wes impressie.
~quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:23 schreef on_air het volgende:
[..]
Eentje. Selling the Drama. De rest is drama.
met de nadruk natuurlijk op "THE"quote:
quote:
GRRRRRquote:
Hier in amsterdam is de ether ontvangst van 3FM behoorlijk beroerd, misschien dat dat ook meespeelt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:31 schreef on_air het volgende:
Valt me trouwens op dat in welke winkel ik ook kom hier in het verre zuiden, overal 3FM aanstaat.
In het barre noorden heb je dat nauwelijks.
Tong ook al bekend bij 3fm ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daar gaan we weer![]()
Iets met Herman en plassen.
Ekdom ligt nu al dubbel
Heb ik totaal geen last van in A'dam. Of komt dat omdat ik op een zolder zit.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hier in amsterdam is de ether ontvangst van 3FM behoorlijk beroerd, misschien dat dat ook meespeelt.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:42 schreef on_air het volgende:
De Sony commercial erbij is ook mooi.
quote:
Dat kan wel een hoop uitmaken ja. Maar ik zit bijna altijd te klooien om een beetje goede ontvangst te krijgen, terwijl de commerciele zenders over het algemeen zonder problemen doorkomen. Die zender staat denk ik ergens anders ofzoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb ik totaal geen last van in A'dam. Of komt dat omdat ik op een zolder zit.
iki zeg nieuwe megahit!quote:
niet slecht!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
http://mobypicture.com/?mjyxdr
Doe mij maar echte cola. Ik ga liever dood aan echte troep ipv nep troep.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:34 schreef cosmick het volgende:
Cola Light. Ik ken een moddervet iemand die denkt dat Cola Light gezond is en blijft het maar zuipen.
geef mij maar bierquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Doe mij maar echte cola. Ik ga liever dood aan echte troep ipv nep troep.
Agreed!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Doe mij maar echte cola. Ik ga liever dood aan echte troep ipv nep troep.
I'm feeling pretty damn hard done byquote:
Die verschrikkelijk saaie kutplaat?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
Draai nou eens het origineel van deze plaat
Hmmm.. ik heb de cd (uiteraard) wel, maar luister dat nummer echt nooooit. Maar eens checken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
Ja echt vaag is dat, die hele hoge tonen vallen weg
Heb hem geloof ik zelf ook op MP3 en die heeft hetzelfde euvel.
Heel erg. Ik mis Rabbering zelfsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een verschrikkelijk figuur is die Bart toch. Zo niet grappig.
Dat zegt wel wat als Cos dat gaat zeggenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heel erg. Ik mis Rabbering zelfs.
White Lies vind ik wel aardig!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een schijtmuziek is dat toch ook van die White Lies![]()
![]()
![]()
R.E.M.....Leuk, maar deze ken ik nou wel...
Wees blij, maandag is-ie weer terug. (Bron: Bart's twitter: t/m zondag radiomaken en dan op vakantie)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heel erg. Ik mis Rabbering zelfs.
Juist dáárom wil je het als man gewoon niet weten, bang zijnde dat het daadwerkelijk een man is.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:37 schreef 3FMaster het volgende:
JoaaaahWhole lotta rosie
En hoezo, Bart, is het onbelangrijk of Gaga een man of vrouw is? Als man zijnde is het best wel kut als je je staat af te beren op een foto van d'r, waarbij achteraf bleek dat het een vent is
Lady GaGa
Volgende week komt er zeker een nieuwe single van hem uit.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:47 schreef TheZapster het volgende:
Thomas Berge heeft Mexicaanse griep
De aandachtshoerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:47 schreef TheZapster het volgende:
Thomas Berge heeft Mexicaanse griep
donderdag 06-08-2009 17:56 Kings Of Leon Notion Coen & Sander Showquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:55 schreef cosmick het volgende:
Hoevaak komt KoL nu dagelijks ongeveer voorbij? 6.000 keer?
Mja, daar krijgen bepaalde figuren iets langwerpigs van wat je in KPD veel kan vinden...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
belachelijk om twitter te dossen
Witbier duurder dan Jillz? Waar gaat het heen met deze wereldquote:
Dat dacht ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Witbier duurder dan Jillz? Waar gaat het heen met deze wereld
Ik vind Thomas een ontzettende eikel met zn muziek, maar waarom is het een aandachtshoer?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De aandachtshoer. Net zoals die Gordon overigens
.
De wereld vergaat! Twitter is down!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:
top of mind bij jou HIMYMquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:27 schreef Marc63 het volgende:
Ook bij pinguinkostuums moet ik aan HIMYM denken
gaat om het principequote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De wereld vergaat! Twitter is down!
samen met je opblaas dollyquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:37 schreef Feivel1 het volgende:Nog ff heerlijk een duik in mn opblaaszwembad genomen!
Frambozen, citroensorbetijs, prosecco en wodkaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De naam maakt het al lekker
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
samen met je opblaas dolly
Waarom doen ze Hyves niet even?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:06 schreef Broekie het volgende:
Beste mede 3FM-fans,
28 augustus is het zo ver, dan bestaat EkStra Weekend 3 jaar.
Ik heb het geluk de traditie welke 2 jaar geleden is ontstaan toen Gerard mij vroeg of ik wel vaker vlaaien naar jarige radioprogramma's bracht, ook dit jaar voort te mogen zetten. Oftewel, ik mag, samen met twee anderen, de heren in de studio feliciteren terwijl ik opnieuw een overheerlijke vlaai overhandig. De twee anderen zijn inmiddels bekend, namelijk onze eigen muisje-eliza en Marc63.
Nou is mijn vraag aan jullie, hebben jullie misschien ideeën voor leuke cadeautjes voor de heren Ekdom en Veenstra? Voor Tjibbe heb ik zelf al een idee, maar ook voor hem zijn ideeën welkom.
Uiteraard ontvang ik deze ideeën graag per e-mail ( 3fm@ronaldbroekhuizen.nl ), zodat het voor de heren zelf een verrassing blijft.
Daarnaast zijn alle donaties waarmee deze cadeautjes aangeschaft kunnen worden van harte welkom. Mail me even voor m'n bank- of paypalgegevens.
Alvast bedankt voor de input en de donaties!
Die insider die ik je gisteren had gestuurd, moest je er nog lang over nadenken?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:
al die vervelende meeuwen steeds
Vast wel. Is vorig jaar vaak gedraaid door Paul.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:00 schreef Marc63 het volgende:
M&M, hebben jullie eigenlijk Vanessa da Mata & Ben Harper met Boa Sorte/Good Luck in de computer staan? Ik weet dat ie ooit eens in de singlestrijd heeft gezeten, maar daarna nooit meer op 3FM gehoord. Wel een zwoel zomers plaatje. Als ie er in staat dan vraag ik em straks nog ff aan.
ik moest er heul heul lang over denken, maar misschien komt dat omdat me ma ook op schiphol werkt...misschien wil je m nog n keertje uitleggenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die insider die ik je gisteren had gestuurd, moest je er nog lang over nadenken?
Denial of Service, de site platleggen met een stortregen aan verzoeken.quote:
Uhm, nee. Wat ik wel in gedachten heb ga ik hier dus niet postenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat heb je voor tjibbe...een striptease van een dikke dolle negert?![]()
Distributed Denial of Service (DDoS) attack is een Denial-of-Service aanval op een computer of netwerk waarbij met een aantal computers, vaak vanaf vele plaatsen op de wereld bestuurd vanaf een centraal punt, zoveel verbindingsverzoeken naar de server van een of meer sites verstuurd worden, dat de service ervan tijdelijk niet beschikbaar is, of de server zelfs crasht.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Uhm, nee. Wat ik wel in gedachten heb ga ik hier dus niet posten
Een broodje frikandel?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Uhm, nee. Wat ik wel in gedachten heb ga ik hier dus niet posten
Ik doelde op Schiphol-Noord, een garage van Connexxion.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik moest er heul heul lang over denken, maar misschien komt dat omdat me ma ook op schiphol werkt...misschien wil je m nog n keertje uitleggen
Nee, dat is iets anders.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:11 schreef muisje-eliza het volgende:
ik dacht dat het met msdos te maken had ofzo
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik doelde op Schiphol-Noord, een garage van Connexxion.
De buschauffeurs aldaar rijden als Schumi's rond, vooral op de Zuidtangent (Haarlem <-> Amsterdam-Zuidoost).
quote:
Zie nu ook dat ie vorig jaar nog best vaak gedraaid is (voornamelijk in RabRadio) en zelfs nog in de TopSR. Heeft die plaat nog meer gedaan in Nederland dan ik dacht. In Portugal hoorde ik em vorige maand nog in een taxi, maar volgens mij was het daar ook een nummer1-hit.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vast wel. Is vorig jaar vaak gedraaid door Paul.
Klopt, de Zuidtangent tuft altijd lekker door.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik doelde op Schiphol-Noord, een garage van Connexxion.
De buschauffeurs aldaar rijden als Schumi's rond, vooral op de Zuidtangent (Haarlem <-> Amsterdam-Zuidoost).
Ik doe niet aan PM, wel aan mailquote:
Gerard draait em al een paar weken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:16 schreef muisje-eliza het volgende:
is deze nieuw? ik heb het gevoel dat ik m al n tijdje hoor op de radio
Ik weet van niets.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wanneer was eigenlijk het Ekstra Weekend midgetgolftoernooi?
* Marc63 hoopt op de 28e...
Nee, helaas, dat is in September.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wanneer was eigenlijk het Ekstra Weekend midgetgolftoernooi?
* Marc63 hoopt op de 28e...
Ah crap... de scenario's van mooie dames en een taart speelden zich bij mij al in gedachten af.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, helaas, dat is in September.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan mij zo al weer een paar zinnen van gerard roepen die M&M gaan roepen.
27 december 2001 was ik één van de eerste proefreizigers.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Klopt, de Zuidtangent tuft altijd lekker door.
Dat...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:23 schreef muisje-eliza het volgende:
ze hebben natuurlijk nog wel een dame nodg die de stokken vasthoud![]()
4 septemberquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, helaas, dat is in September.
Ik wil best uit een vlaai springen hoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah crap... de scenario's van mooie dames en een taart speelden zich bij mij al in gedachten af.
Eens kijken of er maandag om half 7 al een banketbakker de deuren heeft geopend.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:24 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik wil best uit een vlaai springen hoor.
Toch weer die vlaai.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:24 schreef on_air het volgende:
[..]
De cultuur blijft aan me hangen... Onee, dat is de vlaai.quote:
Slagroom taart zullen ze leuker vindenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:24 schreef on_air het volgende:
[..]
Die LUCHT!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Slagroom taart zullen ze leuker vinden
Brandslang erop om me schoon te krijgen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Slagroom taart zullen ze leuker vinden
Maken we er meteen een wet t-short contest van. En met één deelnemer hebben we geen contest, dus we verwachten meer aanmeldingen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:31 schreef on_air het volgende:
[..]
Brandslang erop om me schoon te krijgen.
wet t-shirt contest vinden de heren ook niet ergquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:31 schreef on_air het volgende:
[..]
Brandslang erop om me schoon te krijgen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maken we er meteen een wet t-short contest van. En met één deelnemer hebben we geen contest, dus we verwachten meer aanmeldingen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:26 schreef on_air het volgende:
Maar Broekie neemt toch altijd vlaai mee?
Als dat geen top cadeau is.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maken we er meteen een wet t-short contest van. En met één deelnemer hebben we geen contest, dus we verwachten meer aanmeldingen.
Nou, dat is geregeld dan. Broekie mocht maar 2 gasten meenemen, maar er was geen maximum aan cadeau's gesteldquote:
knoei dan ook geen cola en andere zoetigheid op je laptopquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:39 schreef Marc63 het volgende:
Nadeel van lekker met je laptop buiten zitten: de wespen vinden het ook gezellig hier.
Taart van Troje?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou, dat is geregeld dan. Broekie mocht maar 2 gasten meenemen, maar er was geen maximum aan cadeau's gesteld
Zaterdag gaat ie weg. Weet niet hoe lang ie weg gaat.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:51 schreef themauster het volgende:
wanneer gaat Gerard eigenlijk op vakantie volgende week toch? en hij komt in september weer?
Dat is een goede vraag zeg. 'k hoop dat ie er wel is de 28e, anders mist ie mooi de 3e verjaardag van EkStra Weekend!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:51 schreef themauster het volgende:
wanneer gaat Gerard eigenlijk op vakantie volgende week toch? en hij komt in september weer?
volgens mij 2 wekenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zaterdag gaat ie weg. Weet niet hoe lang ie weg gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |