Ik zelf ook zag ik in mijn PMquote:
Hoe moet ik een topic openen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Subtiel he?
Maar is je alles duidelijk voor zondag?
Kunnen we je nog ergens bij helpen?
Ik word uitgelachenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
Dank je admiraal! Ik zit elke keer als een geit te giechelen om je naam![]()
![]()
Ik had de brievenbuspost tarieven hierboven al gepost, maar zo is het helemaal super volledig!
Ja zekers!quote:
Ja duh... dat je in HUN fobo zegt dat ze goddelijk en sexy zijn natuurlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Whehehe, je kunt niet reageren in m'n fobo![]()
Kweenie, moet ff zoeken....en ik heb een schijthekel aan vlooienmarkten
Ik las ff dat ik moest paalzitten!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja duh... dat je in HUN fobo zegt dat ze goddelijk en sexy zijn natuurlijk
Ik heb geen hekel aan Vlooienmarkten om er te wandelen en kijken en kopen, maar ik ben een marktkoopvrouw van lik m'n vestje. Ik vind het allemaal eng en genant, dingen verkopen.
Maar het is voor ons goede doel Ing! Je gaat me niet alleen voor paal zetten hoor! Anders doen wij samen een kraampje?
TOEgelachenquote:
Machtsvertoonquote:
Oooh, wat handig!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 @ 23:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Misschien voor in de OP
Meer info: http://www.tntpost.nl/voo(...)even/afmetingen.aspx
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhh stouterd!
Ik wilde net heel lief - al zeg ik het zelf- je quote aanpassen omdat ik zag dat je het zelf al gewijzigd had en toen kreeg ik de melding dat ik niet meer kon wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten had
Dit vroeg ik mij dus ook af,quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:09 schreef Dipkip het volgende:
Tof, van de rest maak ik uiteraard wel foto's.
Hoe lang blijven de topics open? Tot je vraagprijs is gehaald of als dat niet gebeurd tot...? Zelf bepalen? Ik wil snel van mn spullen af namelijk.
Ik dacht dat dat sowieso het geval wasquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan doneer je toch de prijs die je hebt gekregen minus de verzendkosten?
Je hoeft er niet bij in te schieten hoor Chips
Ja, da's weer waarquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat sowieso het geval was, aangezien dat toen een keer in de Asieltopics werd gemeld.
Dat kun je toch niet maken tegenover de koper?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, da's weer waar![]()
Nou..euhm...je mag gewoon helemaal zelf weten wat je zelf wilt houden en wat je doneert.
Zo beter?
Ja, heb jij weer gelijk in...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet maken tegenover de koper?
Ja, en dus gewoon verzendkosten bij je richtprijs optellen. Dus je wil een tientje voor een boek, maak je er 10,50 van of hoeveel t mag kosten om dat te verzenden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Ohnoes!
Wat is het nou?
Want ik zweer dat er in het Asieltopic toen stond dat de vk voor jezelf waren, maar de rest voor de actie, dus ik ben een beetje in de war nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |