OP is ook niet bepaald duidelijk daarin.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:20 schreef Szura het volgende:
Kut ik zat te denken aan dit weekend, moeten we nog een week wachten
Pas hem maar aanquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
OP is ook niet bepaald duidelijk daarin.
Zogenaamd diepte-interview met een loper die helemaal niets wezenlijks te melden heeft. Zonde van de zendtijd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:49 schreef Ambrosius het volgende:
Nu Bram Som bij Smeets in een voorbeschouwinkje (Ned. 1).
Weinig te melden idd, al vind ik wel dat Smeets de handel erg goed heeft voorbereid en dat over een sport die hij dacht ik niet heel boeiend vindt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Zogenaamd diepte-interview met een loper die helemaal niets wezenlijks te melden heeft. Zonde van de zendtijd.
Een interview met Bram Som die nu al langer dan een half uur duurtquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:49 schreef Ambrosius het volgende:
Nu Bram Som bij Smeets in een voorbeschouwinkje (Ned. 1).
De avondsessies werden live op Ned. 3 aangekondigd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:37 schreef borisz het volgende:
Politiek24 zal vervangen worden door Sport24. Op Sport24 wordt het WK in zijn geheel live uitgezonden. Hoeveel er op NL1, 2 en 3 uitgezonden wordt weet ik niet direct.
Tof! Al zal ik weinig kunnen zien zonder vakantie.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:37 schreef borisz het volgende:
Politiek24 zal vervangen worden door Sport24. Op Sport24 wordt het WK in zijn geheel live uitgezonden. Hoeveel er op NL1, 2 en 3 uitgezonden wordt weet ik niet direct.
quote:Geen straf dopingzondaars Jamaica
De vijf Jamaicaanse atleten die in juni betrapt werden op het gebruik van doping kunnen wellicht toch deelnemen aan de WK in Berlijn (15-23 augustus).
Het Jamaicaanse anti-dopingcomité zegt niet vast te kunnen stellen of het gebruikte middel op de verboden lijst voorkomt en heeft Yohan Blake, Sheri-Ann Brooks, Marvin Anderson, Lansford Spence en Allodin Fothergill vrijgesproken. De IAAF beslist nu of ze naar de WK mogen.
Overigens is er alweer een nieuwe rel in Jamaica. De bond dreigt Asafa Powell, Shelly-Ann Fraser, Shericka Williams, Melanie Walker en Brigitte Foster uit te sluiten van de WK als zij zich niet per direct melden in het trainingskamp.
Als Usain Bolt er maar staatquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:19 schreef Szura het volgende:
Lekker boeltje daar met die Jamaicanen![]()
![]()
[..]
Hij is niet de enigequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
Gay verwacht er flink wat van hoorde ik wel bij het Sportjournaal.
Ook 3 anderen horen hierbij:quote:Jamaica laat drie toppers thuis van WK atletiek wo 12/08/2009 - 14:16
Asafa Powell, Shelly-Ann Fraser en Melaine Walker hebben een trainingskamp gemist en dat kan hen duur te staan komen. Jamaica heeft de Internationale Atletiekbond gevraagd de drie te schrappen van de deelnemerslijst.
Powell, Fraser en Walker lieten samen met twee ploegmaats een trainingskamp van de nationale ploeg aan zich voorbijgaan. "Die stage was verplicht", zegt de voorzitter van de Jamaicaanse atletiekbond. "Ze wisten dat ze niet mogen deelnemen als ze niet zouden komen."
Powell is de voormalige wereldrecordhouder op de 100 meter, terwijl Fraser olympisch kampioene is op die afstand. Walker won in Peking de 400 meter horden
quote:IAAF houdt Jamaicaanse toppers op het WK
Asafa Powell, Shelly-Ann Fraser en Melaine Walker mogen dan toch op het WK lopen. Jamaica trok een verzoek om de drie toppers te schrappen weer in.
Belga Asafa Powell, Shelly-Ann Fraser en Melaine Walker hadden een trainingskamp gemist en daarop had Jamaica de Internationale Atletiekbond gevraagd de drie te schrappen van de deelnemerslijst. Nu komt Jamaica terug op die beslissing.
De IAAF geeft toe druk uitgeoefend te hebben: "In het belang van de sport. Hun afwezigheid zou negatief zijn voor het WK."
Powell, Fraser en Walker lieten samen met drie teammaats een stage van de nationale ploeg aan zich voorbijgaan. "Die stage was verplicht. Ze kenden de gevolgen", had de Jamaicaanse bond eerst gezegd.
Powell is de ex-wereldrecordhouder op de 100 meter. Fraser won olympisch goud op de 100 meter, Walker won in Peking de 400 meter horden.
Dat wilde ik net posten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:35 schreef Szura het volgende:
Wat een idioten daar![]()
Ik begin wel te denken dat het om iets anders gaat dan dat trainingskamp
Tongquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat wilde ik net posten.
Die mensen zijn niet gek en laten hun Olympisch kampioenen niet zomaar thuis.
Hier zit iets verdachts aan vast.
Ik lag en lachte in een deuk. Zelfs de FPquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:32 schreef Szura het volgende:
[..]
TongNieuwe computer?
![]()
Heel het forum is op de hoogte
Om weer te falen op een groot toernooi zeker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |