quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:53 schreef Ploertendoder het volgende:
Pics or it didn't happen
edit: ooh anita witzier, nee dan geen pics aub
Hij staat in de spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de veronica gids is verekte handig voor op het toiletquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Wie koopt er in godsnaam nog een TV-gids, als je het gewoon gratis en voor niets op internet op kan zoeken?
Zodat je na het schijten nog even kan fappen op de voorpagina?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
de veronica gids is verekte handig voor op het toilet
Zelfde reden dat je nog een krant kooptquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Wie koopt er in godsnaam nog een TV-gids, als je het gewoon gratis en voor niets op internet op kan zoeken?
leesvoer tijdens het ontlastenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zodat je na het schijten nog even kan fappen op de voorpagina?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hij staat in de spoilerIk klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En... was het geil jochie?quote:
Wat is daar mis mee?quote:
Tsja... dat is dan niet voor niets een schijtblad.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:54 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?![]()
Ik lees al vanaf mn jeugd een Donald duck tijdens het schijten
ik lees al een eeuw de veronica gids tijdens het wc bezoek, erg relaxendquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:54 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?![]()
Ik lees al vanaf mn jeugd een Donald duck tijdens het schijten
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:55 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Tsja... dat is dan niet voor niets een schijtblad.
het is al jaren een stuk minderquote:
Dat wel jaquote:
Hoeveel photoshop is hierop toegepast vraag ik me af.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:06 schreef TheZapster het volgende:
Voor haar leeftijd ziet het er allemaal prima uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |