Ja, want de rest van de mensen in dit topic is werkeloosquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:20 schreef benzje het volgende:
Ik kon niet eerder reageren want een mens moet ook werken , misschien zijn jullie dat vergeten.
Je vergeet te vragen om een slotje.quote:
Was er een discussie dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:24 schreef JumpingJacky het volgende:
Wel jammer, want die inhoudelijk goede discussie tussen jitzzzze en MaW houdt nu zeker ook op?
En we hebben toch netjes gewacht op antwoord,...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:59 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Ja, want de rest van de mensen in dit topic is werkeloos
Ik zou niet durven:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:56 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je vergeet te vragen om een slotje.
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:34 schreef Five_Horizons het volgende:
(verzoekslotjes honoreren we sowieso niet)
Je moet FH ook niet vragen.quote:
Nou inderdaadquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:57 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Was er een discussie dan?
TS heeft aangegeven dat de splitsingsakte klopt maar dat hij zich hier niet strikt aan wil houden.
En dat was waar we over aan het speculeren waren.
muhahaha vastgelechtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:57 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Als het notarieel is vastgelegd (notarieel spel je goed en vastgelegd niet) zou je toch niet hoeven te vechten
[ afbeelding ]
Wat valt er vast te leggen? Er is toch al een splitsingsakte waarin alles is vastgelegd? Wil je dat open breken, dan wordt het vanzelfsprekend inderdaad een grote stoelendans waaraan iedereen mee moet doen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:28 schreef benzje het volgende:
Stel eigenaar van de parkeerplaats wiens plaats ik gebruik heeft zelf ook de verkeerde plaats toegewezen gekregen, dan word het vastleggen van mijn toegewezen parkeerplaats by de notaris een lastige klus .
Heb je het topic gelezenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:40 schreef _Arthur het volgende:
Zoek uit bij het Kadaster welke stukken grond bij jouw kavel behoort, daarna is het opgelost en klaar.
Er zal toch ergens precies staan wie welk stuk grond (parkeerplaats) in bezit heeft. Dus ook de buurman wie nu op de plek-van-de-TS-staat zal vast wel ergens op papier hebben staan wat zijn parkeerplek is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:25 schreef Roy_T het volgende:
Heb je het topic gelezenHet gaat om een appartementsrecht, niet om een kavel.
By welke flat de juiste parkeerplaats hoort dat is de vraag niet meer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:38 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Er zal toch ergens precies staan wie welk stuk grond (parkeerplaats) in bezit heeft. Dus ook de buurman wie nu op de plek-van-de-TS-staat zal vast wel ergens op papier hebben staan wat zijn parkeerplek is.
En topics lezen doen anderen maar.
Nee helemaal niet want de VVE moet zich gewoon aan de plaatsen houden die de notaris heeft voorgeschreven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:28 schreef benzje het volgende:
Nog een vraagje over de parkeerplaats affaire .
Stel eigenaar van de parkeerplaats wiens plaats ik gebruik heeft zelf ook de verkeerde plaats toegewezen gekregen, dan word het vastleggen van mijn toegewezen parkeerplaats by de notaris een lastige klus .
Zo de discussie kan weer verder
Is dat zo?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:41 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Doe jezelf wel even een plezier en vraag de notulen van de vergadering op waarin dit besloten is. Het besluit van de VvE is namelijk even rechtsgeldig als de splitsingsacte, maar recenter en daardoor van toepassing
quote:
Ja.quote:Op zondag 16 augustus 2009 07:28 schreef benzje het volgende:
[quote]Op zaterdag 15 augustus 2009 19:41 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Doe jezelf wel even een plezier en vraag de notulen van de vergadering op waarin dit besloten is. Het besluit van de VvE is namelijk even rechtsgeldig als de splitsingsacte, maar recenter en daardoor van toepassing: alleen: dat zul je ingeval van een conflict moeten kunnen bewijzen.
Zou het zo eenvoudig zijn?
Dan neem ik aan dat dat besluit unaniem moet zijn? Anders kun je met meerderheid van stemmen een ander z'n parkeerplek "afpakken"quote:
Ik weet niet hoe het exact werkt, maar ik dacht dat je een serieus aantal mede-stemmers moet hebben om iets er doorheen te krijgen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:06 schreef Roy_T het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat dat besluit unaniem moet zijn? Anders kun je met meerderheid van stemmen een ander z'n parkeerplek "afpakken"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |