quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:09 schreef wise het volgende:
Zo was hij een grote steun voor haar, toen haar vriend Timo Smeehuijzen in 2007 overleed bij een zelfmoordaanslag in Uruzgan
ik wil haar nu wel steunen
Nee dank je. Bleh.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:08 schreef Ploertendoder het volgende:
Geil toch? Dan maak jij weer kans TS
Ze speelt in Oorlogswinter. de grote zus van dat blonde kotsventje.quote:
Die film heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ze speelt in Oorlogswinter. de grote zus van dat blonde kotsventje.
Jij bent dyslectisch.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:20 schreef wakajawaka het volgende:
TS start leeft mee en heeft gevoelens en emoties. FAGGOT.
Geen ideequote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:18 schreef kikoooooo het volgende:
Zij heeft toch ook een zusje godverdomme?
Zij wil dat niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:09 schreef wise het volgende:
Zo was hij een grote steun voor haar, toen haar vriend Timo Smeehuijzen in 2007 overleed bij een zelfmoordaanslag in Uruzgan
ik wil haar nu wel steunen
Die Timo zat 1 of 2 klassen hoger op mijn middelbare schoolquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:09 schreef wise het volgende:
Ze blijft geil.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:36 schreef geelkuikentje het volgende:
Post dan op z'n minst een plaatje want ik weet totaal niet wie Melody Klaver is.
Dat is niet De Telegraaf, dat is De Privéquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)gezel___.html?p=15,2
Jezus, heb je een 'relatie' van nauwelijks een half jaar met iemand en dan kom je in De Telegraaf.
Dat meisje is 19 ofzo.
Ze heeft heul geen tepels.quote:
Zowwww cool man.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:18 schreef Sombreros het volgende:
Kzie haar vaak op feestjes rondlopen. Ze was laatst ook op day at the park.
En heb je hem er nog ingehangen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:18 schreef Sombreros het volgende:
Kzie haar vaak op feestjes rondlopen. Ze was laatst ook op day at the park.
Maar wel neuqbaar.quote:
Te veel gesoeptquote:
Even het topic lezen en je weet meer.quote:
Zelfs al is ze tien keer lekkerder dan haar zus, dat maakt haar nog steeds niet lekkerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:18 schreef r3gi3boy het volgende:
Die zus van haar, Kimberly Klaver is dus wel eventjes tien keer lekkerder, vrolijke vriendjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
maar dat is eigenlijk geen klacht als ze er zo uit zietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
Who cares wat Melody Klaver doet eigenlijk?
Feit is wel dat ze een aantal maanden nadat ze haar vriend verloor in Afghanistan al getroost werd door een of andere andere gozer, die nu haar ex vriend is blijkbaar.
Wat een slet.
Of allebeiquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:18 schreef r3gi3boy het volgende:
Die zus van haar, Kimberly Klaver is dus wel eventjes tien keer lekkerder, vrolijke vriendjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een slet, die wel erg snel gedopt werd door haar troostmaatje.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar dat is eigenlijk geen klacht als ze er zo uit ziet
maar daar kan je als single fokker toch geen klacht over hebbenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is een slet, die wel erg snel gedopt werd door haar troostmaatje.
Zou me kunnen voorstellen dat wanneer je je partner verliest je even wacht met een relatie... En dan vooral de
manier waarop zij hem verloren heeft.
Ik ben niet single, dus mag ik haar een slet noemen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar daar kan je als single fokker toch geen klacht over hebben
ik had het over de TSquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben niet single, dus mag ik haar een slet noemen.
Ik denk niet dat TS echt om gewillige vrouwen geeft.TS is van de mannenliefde namelijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had het over de TS
waarom anders zou je druk maken over gewillige vrouwen
Ha ha.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat TS echt om gewillige vrouwen geeft.TS is van de mannenliefde namelijk.
Das wel waar inderdaad.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had het over de TS
waarom anders zou je druk maken over gewillige vrouwen
Zing nog ff een moppie voor ons Herman.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:58 schreef hermanberghuis het volgende:
http://mel-valentine.hyves.nl/
Nee!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zing nog ff een moppie voor ons Herman.
Je wordt bedankt. NIET.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:58 schreef hermanberghuis het volgende:
http://mel-valentine.hyves.nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |