quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:09 schreef wise het volgende:
Zo was hij een grote steun voor haar, toen haar vriend Timo Smeehuijzen in 2007 overleed bij een zelfmoordaanslag in Uruzgan
ik wil haar nu wel steunen
Nee dank je. Bleh.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:08 schreef Ploertendoder het volgende:
Geil toch? Dan maak jij weer kans TS
Ze speelt in Oorlogswinter. de grote zus van dat blonde kotsventje.quote:
Die film heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ze speelt in Oorlogswinter. de grote zus van dat blonde kotsventje.
Jij bent dyslectisch.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:20 schreef wakajawaka het volgende:
TS start leeft mee en heeft gevoelens en emoties. FAGGOT.
Geen ideequote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:18 schreef kikoooooo het volgende:
Zij heeft toch ook een zusje godverdomme?
Zij wil dat niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:09 schreef wise het volgende:
Zo was hij een grote steun voor haar, toen haar vriend Timo Smeehuijzen in 2007 overleed bij een zelfmoordaanslag in Uruzgan
ik wil haar nu wel steunen
Die Timo zat 1 of 2 klassen hoger op mijn middelbare schoolquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:09 schreef wise het volgende:
Ze blijft geil.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:36 schreef geelkuikentje het volgende:
Post dan op z'n minst een plaatje want ik weet totaal niet wie Melody Klaver is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |