Nou dat laatste is een beetje eenzijdig dan he, want dat heb ik dan uitgevonden ipv dat je me je 06 en je leven en je liefde geeft. Weten waar je woont is gewoon puur mijn angel-stalkgedragquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
JEZUS!! Ondankbaar slet, who cares about those if you know where the guy lives?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zeg...benen eraf, afbakken op 200 graden. Dan heb je een mooie vaas!
stond in de nieuwsbriefmailquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel goed de site in de gaten houden he.
Inderdaadquote:
Ik wees jullie er op hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat laatste is een beetje eenzijdig dan he, want dat heb ik dan uitgevonden ipv dat je me je 06 en je leven en je liefde geeft. Weten waar je woont is gewoon puur mijn angel-stalkgedrag
Ja mooi verhaal lijkt me datquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.apple.com/trailers/paramount/thelovelybones/large.html
Dat lijkt me best tof (op Mark Wahlberg na dan).
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad! Of we zijn geblokt
!
Jij hebt ons bij elkander gebracht!quote:
Wat ie kan maken kan ie ook weer breken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij hebt ons bij elkander gebracht!
van levensbelangquote:
wat rijd je eigenlijk?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik been nog steeds blij met de beslissing voor deze auto ipv dezelfde maar dan zonder airco en met betere geluidsinstallatie
Nee, maar op die manier zit je natuurlijk ook nooit op mij, graag of niet!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat klopt... omdat ik niet graag op msn zit
quote:
haha dope jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |