Glas water: 2,50 alsjeblief!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat ken ik ja...heb ooit hetzelfde gevoeld in de Pacha, maar dan voor een flesje water.
Meer volgens mijn...longneck Heineken kostte geen kloot.quote:
Iik had heel wat PM's terug te lezen jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kan het nu wel zeggen Ang3l is toch een stukje lopen en gezien zijn leeftijd kan dat wel eens wat langer duren.
ABNquote:
quote:
Iquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IDizer
ITibo
IGerardo
ISerge
IJeremy
ITha Erik!
ISAJ
IVlarp
I .... ik kan niet meer..........
Omg, ik krijg een U!I!T!R!O!E!P!T!E!K!E!N! erbijquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IDizer
ITibo
IGerardo
ISerge
IJeremy
ITha Erik!
ISAJ
IVlarp
Zijn jullie mailboxen vol, beltegoed op en is er geen ruimte meer op de HD waardoor jullie de PM functie moeten gebruiken? Ik heb dat ding nooit nodig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iik had heel wat PM's terug te lezen ja
heb je de kracht er niet meer voor?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IDizer
ITibo
IGerardo
ISerge
IJeremy
ITha Erik!
ISAJ
IVlarp
Dat is een ander soort liefde schat, minder vleselijk!quote:
Ik heb Dizers mail adres niet, zijn 06 niet .........quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zijn jullie mailboxen vol, beltegoed op en is er geen ruimte meer op de HD waardoor jullie de PM functie moeten gebruiken? Ik heb dat ding nooit nodig.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
vanochtend zijn er weer 500 kaarten van lowlands in de handel gegaan, om 11 uur, weer naast het net gevist natuurlijk...
JEZUS!! Ondankbaar slet, who cares about those if you know where the guy lives?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb Dizers mail adres niet, zijn 06 niet .........
EIgenlijk houdt ie gewoon niet van me. Stomme hetero'sJe hebt er geen flikker aan!
O jaquote:
Ik zeg...benen eraf, afbakken op 200 graden. Dan heb je een mooie vaas!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb Dizers mail adres niet, zijn 06 niet .........
EIgenlijk houdt ie gewoon niet van me. Stomme hetero'sJe hebt er geen flikker aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |