quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wauw! Dat is een flinke.![]()
Dat verklaart waarom half gay Eindhoven, Mexico, Parijs, Berlijn, Rome, Barcelona en vast nog wat andere steden achter jou aan komt.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is het met happertjes, groter dan?
Bonnie?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Lekker wezen drinken bonnie?
*maakt de foto wat lichter*quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bukken! Ang3l draait zich om! Swooosjh!
Phew! Net zo'n schilder met een ladder op z'n schouder..
Als nuno bonnie is ben jij violaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Bonnie?das NUNO, ik mag niet eens in zijn schaduw staan. Die is de uberbonnie.
We zijn even naar el pueblo geweest, Daar ben ik in 15 jaar niet meer geweest. Tis nog steeds hetzelfde. die oude barretjes etc...
ik vind het nog redelijk snel gaan hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:01 schreef mike_hunt het volgende:
Nog steeds dit topic? Normaliter schieten jullie er doorheen.![]()
de pleuris voor je, bitchquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als nuno bonnie is ben jij viola
Het scheelt als er niet de hele tijd van die vervelende Madonnadoratieposts tussen zitten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:01 schreef mike_hunt het volgende:
Nog steeds dit topic? Normaliter schieten jullie er doorheen.![]()
en bij het ontbijt, lunch, dinee, tussendoortje, het zwembad enz.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
de pleuris voor je, bitch![]()
ik drink alleen in vakantie, feestjes e.d. (en op dagen die eindigen op -dag)
ik ook van jou, bitchquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het scheelt als er niet de hele tijd van die vervelende Madonnadoratieposts tussen zitten.
Ja dat is toch ook wat ik zeg eigenlijk? Nu zijn er niet zo veel posts, toen dat concert nog moest komen welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ook van jou, bitch![]()
zoveel adoratiepost doe ik niet. Alleen naar de aanloop naar het concert toe. U can't deny that.
u crazy bitch, echt niet!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en bij het ontbijt, lunch, dinee, tussendoortje, het zwembad enz.
als je maar genoeg op hebt is het altijd vakantie jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u crazy bitch, echt niet!![]()
![]()
En het is vakantie dus het telt niet.
Jawel,. maar je doet net of ik het alleen maar over haar had en das niet waar ik had het ook over my rotten life. Dus best wel genuanceerd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat is toch ook wat ik zeg eigenlijk? Nu zijn er niet zo veel posts, toen dat concert nog moest komen wel.
nee je moet het omdraaien.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als je maar genoeg op hebt is het altijd vakantie ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |