quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:26 schreef wayn het volgende:
of het aan mijn iPhone ligt of aan t netwerk van T-Mobile?
quote:Ik heb altijd bij T-Mobile gezeten, en nooit last gehad van het netwerk, maar nu met die iPhone loopt hij altijd te kloten!
Dat is waar, telefoonverbinding heb ik alleen diep in parkeergarages niet, en dat is al uniek.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:31 schreef Jarno het volgende:
Je moet denk ik wel onderscheid maken tussen netwerk en internet. Dat ik geen (GSM) netwerk heb, heb ik met T-Mobile eigenlijk nog nooit gehad maar geen (snel 3G) internet gebeurt regelmatig helaas.
Dat dus.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:31 schreef Jarno het volgende:
Je moet denk ik wel onderscheid maken tussen netwerk en internet. Dat ik geen (GSM) netwerk heb, heb ik met T-Mobile eigenlijk nog nooit gehad maar geen (snel 3G) internet gebeurt regelmatig helaas.
Niet alleen binnenshuis.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:45 schreef superdopey0 het volgende:
Ik heb op tweakers.net gelezen dat dat komt doordat het (3G) netwerk van T-Mobile een minder groot penetrerend vermogen heeft dan de netwerken van vodafone en kpn. Hierdoor werkt dit netwerk slecht binnenshuis.
Ik krijg veel te vaak sms berichten dat ik een voicemail heb, omdat ik dus weer eens geen bereik heb gehad.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:28 schreef HolleKies het volgende:
T-Mobile is normaal goed, totdat je ergens naar binnen gaat.. dan lijkt het wel of je Zuid-Georgie binnen ben gelopen want de verbinding valt altijd uit of is gehalveerd (als je geluk hebt) dit komt omdat KPN en Vodaphone betere antennes en masten hebben waardoor ze kunnen uitzenden op een andere frequenties.
Zo kan het zijn dat je in het buitenland beter bereik hebt dan in Nederland, omdat je in het buitenland op andere antennes kan "roamen"
En ja, ik heb ook zo'n 3GS, en als ik op mn werk zit (binnen dus) dan is het ook net 1 streepje of geen service.
Als je T-Mobile belt met de klacht dat je 40uur per week niet bereikbaar bent, dan krijg je wel 10% korting op je abbo btw (tip)
Je kan instellen op je ifoon dat je als je geen bereik hebt, je call word doorgeschakeld (in mijn geval naar mn werk-mobiel) het is niet ideaal.. maar het werktquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik krijg veel te vaak sms berichten dat ik een voicemail heb, omdat ik dus weer eens geen bereik heb gehad.
Ga zeker nog terug naar t-mobile, wellicht laat ik ze het hele contract spul gewoon ontbinden.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:35 schreef HolleKies het volgende:
[..]
Je kan instellen op je ifoon dat je als je geen bereik hebt, je call word doorgeschakeld (in mijn geval naar mn werk-mobiel) het is niet ideaal.. maar het werkt
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:26 schreef wayn het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb sinds 2,5 week mijn iPhone 3GS 16GB inclusief een i-300 abbo, alleen wat heeft T-Mobile een k*t netwerk zeg! Mijn iPhone wordt echt héél vaak van 't netwerk geknikkerd...
Zijn er meer mensen die met hun iPhone echt heel onregelmatige dekking hebben qua netwerk/internet? Ik heb vooral last van het uitvallen van het netwerk bij de volgende zaken:
- Reizen in de trein (tussen Breda-Eindhoven wordt ik gemiddeld 6-7x uit het netwerk gegooid)
- Wanneer ik in de supermarkt ben, of andere gebouwen waar ik niet direct bij een raam oid ben
- Als het onweert
- In 'kleinere' dorpen/platte land
- Het buitenland (tot nu toe alleen Belgie/Duitsland)
- Thuis op de bank (!!!!!!!!!)
Ik heb altijd bij T-Mobile gezeten, en nooit last gehad van het netwerk (alleen op overvolle plaatsen, zoals festivals/voetbalwedstrijd.. maar dat is 'normaal' denk ik), maar nu met die iPhone loopt hij altijd te kloten! Hebben andere mensen dat ook?
Heb al een keer naar Tmobile gebeld, en die hebben een report gemaakt waarna ik teruggebeld zou worden....... uiteraard ben ik NIET teruggebeld. Toen naar de winkel gegaan, en daar kreeg ik te horen dat 't te maken had met een software update. Ik de update gedaan, nog steeds het zelfde gezeur.
Wanneer dit niet opgelost kan worden, ga ik denk mijn abbo opzeggen... want ik heb niets aan de telefoon die 40% va de tijd geen netwerk heeft!
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen, en of het aan mijn iPhone ligt of aan t netwerk van T-Mobile?
Gr.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |