Koffie zoals koffie hoort te zijn.quote:
You explained it yourselfquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:28 schreef beerten het volgende:
Begrijp ik het goed dat Starbucks een McDonalds versie is van een cafe waar je een kop koffie koopt? En daar staan ze als makke lammetjes voor in de rij?
Kan iemand mij dit even uitleggen?
Mijn verklaring:quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:28 schreef beerten het volgende:
Begrijp ik het goed dat Starbucks een McDonalds versie is van een cafe waar je een kop koffie koopt? En daar staan ze als makke lammetjes voor in de rij?
Kan iemand mij dit even uitleggen?
Goed dat je het uitlegt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:38 schreef Griebus het volgende:
Term voor behoefte om bij groep te horen..?
Huh, de eerste wijven die ik daar zag waren een stelletje koeienquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:13 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Subklacht: allemaal lekkere wijzen op de Starbucks-hyves![]()
http://starbucks3.hyves.nl/
You're a starfucker. I'm a star....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:45 schreef Waaghals het volgende:
wat is dat trouwens dat je in 99% van alle amerikaanse films en tvseries de hoofdrolspelers met een beker koffie over straat ziet lopen.
Successful troll is successfulquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:14 schreef wuh het volgende:
In de rij staan voor junkfood![]()
Goedkope troep, broodjes te taai, kaas smaakt niet naar echte kaas.
quote:
Pics van je zus?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:57 schreef Santello het volgende:
Doet me aan mijn zus denken, triest geval
Dat doen Amerikanen nu eenmaal, dus ook in de film...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:45 schreef Waaghals het volgende:
wat is dat trouwens dat je in 99% van alle amerikaanse films en tvseries de hoofdrolspelers met een beker koffie over straat ziet lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |