Idd:quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:10 schreef Biogarde het volgende:
En dan wel met je beker incl. het logo naar voren poseren op de foto welke je later op je Hyves zet hè.
quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:14 schreef wuh het volgende:
In de rij staan voor junkfood![]()
Goedkope troep, broodjes te taai, kaas smaakt niet naar echte kaas.
Ga lekker naar de Coffee Company manquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:14 schreef Anchor het volgende:
Ik pleit voor een Starbucks filliaal in Rotterdam Centrum (op de hoek bij stadhuisplein ofzo)
Joepie. Wil je de ene ranzige smaak, of kies je deze keer toch voor die andere chemische zooi?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:12 schreef Boris_Karloff het volgende:
Starbucks is goed te doen, ruime keuze. 1 keer betalen voor de beker en drinken maar. Of doen ze dat niet aan refill in Nederland?
Even quoten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:14 schreef wuh het volgende:
In de rij staan voor junkfood![]()
Goedkope troep, broodjes te taai, kaas smaakt niet naar echte kaas.
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:12 schreef Trannellius het volgende:
De persoon die ooit dit merk op de markt heeft weten te zetten zou een godheid binnen de marketingwereld moeten worden. Petje af voor deze man/vrouw.
Koffie zoals wij die kennen heb ik niet kunnen spotten toen ik in amerika was.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:15 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Joepie. Wil je de ene ranzige smaak, of kies je deze keer toch voor die andere chemische zooi?
Laat koffie gewoon koffie zijn.
Maar we hebben het hier over Nederland. Niet elke hype uit Amerika is van toegevoegde waarde in dit land.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Koffie zoals wij die kennen heb ik niet kunnen spotten toen ik in amerika was.
Wauw, het is nog fucking kanslozer dan ik dachtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:09 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Utrecht, 2009
[ afbeelding ]
Alsof ik hier in zo'n rij zou gaan staanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:18 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Maar we hebben het hier over Nederland. Niet elke hype uit Amerika is van toegevoegde waarde in dit land.
Koffie zoals koffie hoort te zijn.quote:
You explained it yourselfquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:28 schreef beerten het volgende:
Begrijp ik het goed dat Starbucks een McDonalds versie is van een cafe waar je een kop koffie koopt? En daar staan ze als makke lammetjes voor in de rij?
Kan iemand mij dit even uitleggen?
Mijn verklaring:quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:28 schreef beerten het volgende:
Begrijp ik het goed dat Starbucks een McDonalds versie is van een cafe waar je een kop koffie koopt? En daar staan ze als makke lammetjes voor in de rij?
Kan iemand mij dit even uitleggen?
Goed dat je het uitlegt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:38 schreef Griebus het volgende:
Term voor behoefte om bij groep te horen..?
Huh, de eerste wijven die ik daar zag waren een stelletje koeienquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:13 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Subklacht: allemaal lekkere wijzen op de Starbucks-hyves![]()
http://starbucks3.hyves.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |