Is dat beest helemaal naar Schiermonnikoog gezwommen om te scoren, zijn er geen vrouwtjes.quote:Ree gezien op Schiermonnikoog
` Voor het eerst in 20 jaar is op het
waddeneiland Schiermonnikoog een ree
gezien.Volgens twee ooggetuigen die het
dier hebben gezien is het een mannetje.
De ree is waarschijnlijk naar het
eiland gezwommen.Omdat hij uit eigen
beweging is gekomen,mag hij blijven,in
tegenstelling tot bijvoorbeeld vossen
op Vlieland en herten op Terschelling,
die illegaal uitgezet waren.
Een woordvoerder van Natuurmonumenten
twijfelt er overigens aan of de reebok
het op Schiermonnikoog wel naar zijn
zin zal hebben.Waarschijnlijk was het
dier op zoek naar een nieuw territorium
met vrouwtjes,maar die zijn er niet.
Ik zie hier een nobele taak voor ons, TNA.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:48 schreef TNA het volgende:
Volgens mij is er iemand die continu random beesten uitzet om Natuurmomenten te verwarren.
"Nadat Natuurmomenten vorige week de twee aangespoelde Groenlandse walvissen had teruggevlogen, is zij begonnen met het opsporen van de zeven gesignaleerde dwergpinguïns."quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:49 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik zie hier een nobele taak voor ons, TNA.
Inderdaad, je zou wel gek zijn om te gaan zwemmen, terwijl je voor een paar euro de boot kan nemen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:57 schreef Atreidez het volgende:
Gezwommen? Ik geloof er geen bal van.. Die heeft gewoon de boot genomen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:48 schreef TNA het volgende:
Volgens mij is er iemand die continu random beesten uitzet om Natuurmomenten te verwarren.
Nu nog een vrouwtjesree erbij en ze weten helemaal niet meer waar ze aan toe zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:48 schreef TNA het volgende:
Nee, dat moet je pas doen als ze dat mannetjesree weer terug hebben gebracht naar het vaste land, dan denken ze weer dat het beest toch gelijk hadquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu nog een vrouwtjesree erbij en ze weten helemaal niet meer waar ze aan toe zijn
ha... nu!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:21 schreef woid het volgende:
wanneer start het jachtseizoen?
quote:Ree jachtseizoen: van 1 januari tot 15 maart, 1 mei tot 1 oktober
Het ree komt in heel Europa voor. Het is het fijnste stukje wild. Met name de jonge reeën. Ze hebben een fijne vlees structuur met een purperrode kleur. En verfijnde smaak. De jacht op geiten is van 1 januari tot 15 maart. De jacht op reebokken van 1 mei tot 15 september.
Wat een geluksvogel zeg. Al heeft Geert wel weer al kamervragen gesteld:quote:De ree is waarschijnlijk naar het
eiland gezwommen.Omdat hij uit eigen
beweging is gekomen,mag hij blijven,in
tegenstelling tot bijvoorbeeld vossen
op Vlieland en herten op Terschelling,
die illegaal uitgezet waren.
nee... hij was lekker johquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Is ie er nog?
"It was thrilling to see the rare animal..... but a 100 times more exciting to actually take it home".quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:00 schreef buachaille het volgende:
Is Mary Rakotz al gesignaleerd op het eiland?
Wat vinden die mensen er toch zo leuk aan om beesten dood te schietenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:00 schreef buachaille het volgende:
Is Mary Rakotz al gesignaleerd op het eiland?
Vast al gezegd: Joodse splintergroeperingenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:48 schreef TNA het volgende:
Levend aan de muur hangen is ook weer zo gemeen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:35 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wat vinden die mensen er toch zo leuk aan om beesten dood te schieten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |