Laat ik het zo zeggen: Ik heb weleens een optater gehad van een kapot stopcontact wat ik wilde repareren.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Duw jij altijd je vinger in het gat waar de fitting thuishoort of zo?
Na de zomer missen ze wel een beetje hun doel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Men de tering! ik wil nog 2 hordeuren plaatsen ! maar dat doe ik lekker na de zomer dan heb ik niet zo last van de vliegen die om je kop hangen je weet wel.
En zet je ze op marktplaats en koop je er bier voor. Slim!quote:
Alsjeblieft niet zeg. Je zit nog in de verliefd-fase. Dan valt er geen normaal gesprek te voeren. Neem hem volgend jaar met Koninginnedag maar mee.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:24 schreef Ripley het volgende:
Ik ga zaterdag met het liefje, dus als je die wil leren kennen, gezellig
ik heb ze nog niet eens gekauft man.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
En zet je ze op marktplaats en koop je er bier voor. Slim!
Nóg veel slimmer.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:29 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb ze nog niet eens gekauft man.
een toyboy is toch alleen voor de SEX uio.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Je zit nog in de verliefd-fase. Dan valt er geen normaal gesprek te voeren. Neem hem volgend jaar met Koninginnedag maar mee.
Een wonder! Is er al een bedevaartroute uitgestippeld? Zo'n wandeltocht vanaf de Veluwe en dan langs je huis met de duivelse bedrading?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Ik heb weleens een optater gehad van een kapot stopcontact wat ik wilde repareren.
Ik dacht dat het op een bepaalde groep zat (die ik uit had geschakeld), maar het zat op een andere.
Maar ik leef nog wel!
op een gegeven moment komt schoonpa aan met de koffer met de boormachien en dan weet je genoeg.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:30 schreef Jarno het volgende:
Ja, zo kun je dat gerust een jaar of 3, 4 uitstellen.
En zo hoort het ook J. Zo hoort het ook.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:32 schreef Joene het volgende:
[..]
op een gegeven moment komt schoonpa aan met de koffer met de boormachien en dan weet je genoeg.
Opletten J, ze noemt hem liefje. Dat doet ze niet bij toyboys.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:31 schreef Joene het volgende:
een toyboy is toch alleen voor de SEX uio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |