Duw jij altijd je vinger in het gat waar de fitting thuishoort of zo?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach nee joh, van een beetje 220 is nog nooit iemand doodgegaan.
Plafonnierequote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Plafond loshalen? Wat is dat voor een constructie?
Ben je thuis nu? Dan fiets ik wel even langs.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Duw jij altijd je vinger in het gat
Hé, ik heb m'n polo aan en m'n sloep (nou ja, die van m'n pa) ligt klaar.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:14 schreef Joene het volgende:
Ga je een beetje de reddende engel uithangen ?
Ahja dan maak je opzich kans als toyboy denk ik dan he.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hé, ik heb m'n polo aan en m'n sloep (nou ja, die van m'n pa) ligt klaar.
quote:
IPX/SPX wil ook nog wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:56 schreef Joene het volgende:
Wij kennen alleen computers tv's playstations en hifi sets aansluiten en dan moeten ze wel op IP gaan anders huren we iemand in.
was wyppy een beetje trots ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:18 schreef Jarno het volgende:
Ik heb pas wel een lamp opgehangen en we leven allemaal nog!
Waar draai jij al je lampen in? Vind je het gek dat ze het niet doen?quote:
Ik heb alweer een hele leukequote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Ahja dan maak je opzich kans als toyboy denk ik dan he.
De hele straat is komen kijken man.quote:
Nouhou das wel al pittig hoor dan mot ik al nadenken weet je.quote:
Ja, nergens in dus. Ik heb nog 1 schemerlamp die het wel doetquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Waar draai jij al je lampen in? Vind je het gek dat ze het niet doen?
Das dan wel stoer , dat als je een lamp ophangt en dan de andere dag kom je uit je werk , die hele straat klappen !quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
De hele straat is komen kijken man.
Voor piloten klappen die mongolen toch ook altijd?! Dus waarom niet voor mij.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Das dan wel stoer , dat als je een lamp ophangt en dan de andere dag kom je uit je werk , die hele straat klappen !
met een sloep ?quote:
Sms werkt beter! Morgen is goed. Wilde op zich naar de Parade gaan, maar het is zo'n teringend fietsen. (Schrijft de man die vorig weekend naar Friesland is gefietst.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:19 schreef Ripley het volgende:
![]()
Ik wil je steeds bellen deze week om wat af te spreken maar het komt er niet van. Morgen terrasje doen of zo?
ja alsof het zo moeilijk is om naar beneden te gaan met een vliegtuig.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Voor piloten klappen die mongolen toch ook altijd?! Dus waarom niet voor mij.
Men de tering! ik wil nog 2 hordeuren plaatsen ! maar dat doe ik lekker na de zomer dan heb ik niet zo last van de vliegen die om je kop hangen je weet wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:22 schreef Jarno het volgende:
Oh en ik heb rolgordijnen opgehangen op zolder en ze hangen nog. Ik zit dus wel aan m'n taks voor dit jaar qua klussen.
Ik ga zaterdag met het liefje, dus als je die wil leren kennen, gezelligquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Sms werkt beter! Morgen is goed. Wilde op zich naar de Parade gaan, maar het is zo'n teringend fietsen. (Schrijft de man die vorig weekend naar Friesland is gefietst.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |