Ja, de hele centrale verwarming, inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:57 schreef Joene het volgende:
Wat denk jij dan dat ik bedoel plaspop ? de verwarming ?
NEE, JIJ MOET GEWOON CV-KETEL TIJPEN ALS JE DE CV-KETEL BEDOELT.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:58 schreef Joene het volgende:
stomme werkelozen moet je ook altijd alles uitleggen
Heb je geen stoere manvrienden die dat even voor je fixen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:00 schreef Ripley het volgende:
De plafondlampen in mijn huis doen het al een half jaar niet omdat ik niet weet hoe ik de gloeilamp er in moet vervangen zonder gevaar voor eigen leven
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:00 schreef Ripley het volgende:
De plafondlampen in mijn huis doen het al een half jaar niet omdat ik niet weet hoe ik de gloeilamp er in moet vervangen zonder gevaar voor eigen leven
Net of een vrouw dat erg vindtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Eigenlijk is dat leven van vrijgezel nog niet zo slecht. Niemand die er iets van zegt als ik de klusjesman laat opdraven voor veel geld, als ik m'n fiets naar de fietsenmaker breng voor een lekke band, als ik geld neer leg voor de huishoudster.
En ik heb geen tuin die ik 'gezellig' moet inrichten.
Ach mijn vrouw is ook van het uitbesteden meestal gelukkig.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Eigenlijk is dat leven van vrijgezel nog niet zo slecht. Niemand die er iets van zegt als ik de klusjesman laat opdraven voor veel geld, als ik m'n fiets naar de fietsenmaker breng voor een lekke band, als ik geld neer leg voor de huishoudster.
En ik heb geen tuin die ik 'gezellig' moet inrichten.
ik luister serious music in mn tuin JK met een biertje dat welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook mooi, ben allemaal oude muziek op mijn HDD aan het herontdekken.
Nu The Gathering.. Mooi.
Ik heb het over samenleefsituaties. In de periode daarvoor vinden ze natuurlijk alles best.quote:
Ik zou dat geen enkel probleem vinden anders, mijn ouders hebben me bijgebracht dat het zo hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb het over samenleefsituaties. In de periode daarvoor vinden ze natuurlijk alles best.
En een lamp vervangen is toch niet zo moeilijk. Je draait de oude eruit en de nieuwe erin.
Dat maakt toch geen zak uit. Het lampje gaat aan, of blijft uit terwijl je het erin draait. Pas als je met bedradingen gaat lopen kutten moet je het van het stroom afhalen. Zie stoppenkast daarvoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:05 schreef Joene het volgende:
Maar ze weet niet o f die aan of uit staat UIO
Da's vast zo een Amsterdamse mooibooi.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:09 schreef Joene het volgende:
Dat kan je toyboy toch wel Rip?
Ach nee joh, van een beetje 220 is nog nooit iemand doodgegaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat maakt toch geen zak uit. Het lampje gaat aan, of blijft uit terwijl je het erin draait. Pas als je met bedradingen gaat lopen kutten moet je het van het stroom afhalen. Zie stoppenkast daarvoor.
Zo met zo een polo en in het bezit van een prachtige sloep (van zn pa) waarmee ze romantisch door de grachtengordel varen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Da's vast zo een Amsterdamse mooibooi.
Die kunnen niks anders dan rosé nippen met een zonnebril in het haar.
Dat boeit echt geen fuck.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:12 schreef Ripley het volgende:
En de kleuren van de draadjes kloppen niet
Ga je een beetje de reddende engel uithangen ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Plafond loshalen? Wat is dat voor een constructie?
Ben je thuis nu? Dan fiets ik wel even langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |