Verkapt-de-ANWB-zijn-afzetters topicquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:42 schreef Pakspul het volgende:
verkapt kijk-mij-ik-heb-theorie-voor-de-brommer-binnen
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Verkapt-de-ANWB-zijn-afzetters topic. Hun theorieboekje is ook nog eens bar slecht.
Toch apart, je zou meer kwaliteit verwachten van de ANWB. De CD's van vekabest en verjo of zo waren al stukken beter.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Vol met spel- en typefouten...
En dat de cd dezelfde vragen heeft als het oefenboek staat gewoon in de inleiding, dus dat had je kunnen weten
De 13e, ik doe een spoedopleiding.quote:Maar gefeliciteerd met je theorie!![]()
Wanneer ga je op voor rij-examen?
Aangezien mijn vriend net z'n theorie voor de motor gehaald heeft wist ik al dat het pauper boekjes waren. Ik heb overigens ook een hekel aan de schrijfstijl die ze hanteren in onder andere de inleiding en op de achterzijde van het boek, doe niet zo moeilijk met vreemde zinsconstructies en zeg gewoon wat je bedoelt!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Toch apart, je zou meer kwaliteit verwachten van de ANWB. De CD's van vekabest en verjo of zo waren al stukken beter.
[..]
Succes!quote:De 13e, ik doe een spoedopleiding.
Waarom zou je uberhaupt les nemen voor je theorie? Zo moeilijk is het toch niet om zelfstandig dat boekje door te bladeren? En het kost je gruwelijk veel, die theorie lessen. Echt weggepist geld...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Gisteren mijn eerste (2 1/2 uur) les, en vanaf nu dus elke dag 2 tot 3 uur les.
En dat ANWB boekje had zo half zo dik kunnen zijn, als ze eens niet elk hoofdstuk precies dezelfde dingen herhaalden. En dan kunnen ze het ook nog eens niet gewoon normaal, kort en krachtig neerzetten, nee, elke definitie moet een hele alinea lang zijn
.
Ik had het over rijles, niet theorieles.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:38 schreef Elkafila het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt les nemen voor je theorie? Zo moeilijk is het toch niet om zelfstandig dat boekje door te bladeren? En het kost je gruwelijk veel, die theorie lessen. Echt weggepist geld...
Ah, my badquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had het over rijles, niet theorieles.
Herkenbaar inderdaad. Is alleen maar om je bang te maken denk ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat zijn dat voor misleidende dingen. Ik had vanochtend dus dat examen, maar eerst gisteravond een paar uur lang oefenexamens gemaakt. Volgens de CD's was was ik maar 2 van de 6 keer geslaagd (), dus ik met een kutgevoel naar dat examen, blijkt het echt een makkie te zijn. In een keer geslaagd dus, terwijl nog steeds driekwart van de mensen (al meerdere keren) gezakt was
. Mijn probleem is dus eigenlijk dat die oefen-CD's, misleidend zijn en hevige stemmingswisselingen veroorzaken.
Oh en de ANWB CD met vragen is gewoon een digitale versie van het ANWB boekje met examenvragen, wat een afzetterij. (gelukkig heb ik alleen voor het boekje betaald)
Of ze moeten hem gewoon van iedereen boven de 50 afpakkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:11 schreef pumpkineater het volgende:
Ze moeten stoppen met mensen hun rijbewijs laten halen, het word veel te vol, afgelopen!
Download dan maar even de vekabest oefencd, die is veel beter dan die van de ANWB, alhoewel de ANWB cd wel oefenvragen heeft zonder dat je meteen een heel tentamen hoeft te maken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:39 schreef Saaaaab het volgende:
Ik ga binnenkort ook m'n theorie doenMisschien maar goed ook dat die oefenexamens zo moeilijk zijn, dan ben je op het ergste voorbereid als je goed oefent.
Volgens mij heb ik die! De Verjo 7 isoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Download dan maar even de vekabest oefencd, die is veel beter dan die van de ANWB, alhoewel de ANWB cd wel oefenvragen heeft zonder dat je meteen een heel tentamen hoeft te maken.
Die heb ik ook!, maar dan van de motor. Oja, en voor de auto had ik 0 fout, met een boekje uit 1997quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:46 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die! De Verjo 7 iso
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |