Over ongelooflijk gesproken, zeg.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:56 schreef o.us het volgende:
wat een kutleven heb jij zeg. ongelovelijk.
Slim! Hij ligt nu in de wcquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:57 schreef GauloisesB. het volgende:
Spoel ze door de plee, alleen dan gaan ze dood.
Nu blijft er een stukje leven inzitten. De spin kan zichzelf weer op laten krabbelen, missende lichaamsdelen maakt ie simpelweg opnieuw aan
quote:op die nerden-neus van je.
wtf?!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:57 schreef GauloisesB. het volgende:
Spoel ze door de plee, alleen dan gaan ze dood.
Nu blijft er een stukje leven inzitten. De spin kan zichzelf weer op laten krabbelen, missende lichaamsdelen maakt ie simpelweg opnieuw aan, en morgen daalt ie weer op die nerden-neus van je.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 03:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb één keer gehad dat zo'n kleine spin met van die oversized poten naar beneden kwam dalen op m'n arm toen ik achter de PC zat, ik heb gegild als een bitch.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:32 schreef wittesneeuw het volgende:
[..]
Spin met .gif was me te gevaarlijk
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 03:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb één keer gehad dat zo'n kleine spin met van die oversized poten naar beneden kwam dalen op m'n arm toen ik achter de PC zat, ik heb gegild als een bitch.
Ik vind het tegenvallen, wellicht was het beter geweest als je niet in je TT had gezet dat ie bewoog. Nu verwachtte ik heel wat.quote:
Geef je groot gelijk. Ik zat laatst een film te kijken, komt er doodleuk een spin uit het niets op mijn toetsenbord.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 03:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Damnquote:
Zoek op Camelspider afbeeldingen. Heerlijke wonden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
DamnDaar zal TS vast blij mee wezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |