quote:SLAGHAREN - Een 26-jarige medewerker van Attractiepark Slagharen is mishandeld, toen hij een ruzie tussen vier meisjes en verschillende ouders wilde sussen bij de kabelbaan.
Een van de vaders deelde een paar klappen uit aan de parkmedewerker, maakte de politie dinsdag bekend.
De groep had ruzie met elkaar, omdat er vanuit de kabelbaan zou zijn gespuugd. De medewerker probeerde de gemoederen tot bedaren te brengen, maar kreeg een tik van een 47-jarige man uit Bolsward.
Twee andere ouders (36 en 41, beiden uit Utrecht) wilden vervolgens verhaal halen bij een andere medewerker en vernielden een deur van een kantoor. De drie ouders zijn aangehouden.
Kaartje
Zondag werden ook al vier medewerkers van Slagharen mishandeld. Een man wilde zonder kaartje het park binnen.
De groep waar hij mee op stap was raakte vervolgens slaags met vier personeelsleden van Slagharen, waarna ze er vandoor gingen. Van die daders ontbreekt nog ieder spoor.
bron
Niet als er mee bedoeld wordt 'Nederland (is) verpauperd'.quote:
Er is nog hoop!quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet als er mee bedoeld wordt 'Nederland (is) verpauperd'.
Die pony's zijn geloof ik al jaren wegquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:04 schreef Derek010 het volgende:
Tja, in Slagharen komen ook alleen maar paupers... dat krijg je met zo'n goedkoop pauperponypark.
Nog nooit geweest.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Die pony's zijn geloof ik al jaren weg, OT: kampers heb je daar veel.
Jaja. Een "tik" is ook fysiek geweld. Men moet gewoon van elkaar afblijven. We zijn geen holbewoners meer.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:09 schreef TNA het volgende:
Die "mishandeling" bestond uit "een tik". Wat een overdreven bullshit weer
nee maar nog wel een stel dieren dat in sommige situaties terugvalt op hun natuurlijk instinctquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:10 schreef Uro het volgende:
[..]
Jaja. Een "tik" is ook fysiek geweld. Men moet gewoon van elkaar afblijven. We zijn geen holbewoners meer.
Ja 26 en dan bij een attractie, wat een loser. Ik vind dat baantje meer iets voor apen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:10 schreef de_boswachter het volgende:
26 jaar en bij een attractie staan als beroep.!!!!
Overigens wel eens met TS: Dat tokkievolk moeten ze enkeltje Elba geven
Steeds meer krapuul overal...
En grammaticaal?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:08 schreef Uro het volgende:
[..]het is inderdaad in verleden tijd bedoeld.
Alsof een spelfoutje iets zegt over iemand sociale klasse. Nee, natuurlijk niet.
Ja en wat maakt ons zo anders dan apen? Wij hebben de mogelijkheid ons te beheersen en op een geciviliseerde manier met onze problemen om te gaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee maar nog wel een stel dieren dat in sommige situaties terugvalt op hun natuurlijk instinct
Ik moest lachenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja 26 en dan bij een attractie, wat een loser. Ik vind dat baantje meer iets voor apen.
Jaja... kan een moderator de titel veranderen in "Nederland verpaupert" ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:12 schreef NRaider het volgende:
[..]
En grammaticaal?
Het is dan namelijk een voltooid deelwoord. Verleden tijd is verpauperde.
Deze topic gaat hard backfirenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:12 schreef NRaider het volgende:
[..]
En grammaticaal?
Het is dan namelijk een voltooid deelwoord. Verleden tijd is verpauperde.
'Beroep'?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:10 schreef de_boswachter het volgende:
26 jaar en bij een attractie staan als beroep.!!!!
Overigens wel eens met TS: Dat tokkievolk moeten ze enkeltje Elba geven
Steeds meer krapuul overal...
heel soms lukt dat niet en dan reageer je instinctief, de reden dat het bij 1 tik bleef is dat diegene daarna inzag waar hij mee bezig was en weer terugschakelde naar de geciviliseerde mensquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:12 schreef Uro het volgende:
[..]
Ja en wat maakt ons zo anders dan apen? Wij hebben de mogelijkheid ons te beheersen en op een geciviliseerde manier met onze problemen om te gaan.
Nouja ik vind dat we inmiddels toch wel zo'n niveau behoren te bezitten dat het niet eens zover komt dat er een tik uitgedeeld wordt. Mensen die dat niet kunnen laten vind ik geen ontwikkelde mensen ergo paupers.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
heel soms lukt dat niet en dan reageer je instinctief, de reden dat het bij 1 tik bleef is dat diegene daarna inzag waar hij mee bezig was en weer terugschakelde naar de geciviliseerde mens
Dan moet hij wel die 'is' typen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet als er mee bedoeld wordt 'Nederland (is) verpauperd'.
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:13 schreef Uro het volgende:
[..]
Jaja... kan een moderator de titel veranderen in "Nederland verpaupert" ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |