Dan heb je ook altijd van die altenatievelingen die tegen oranje zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:54 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb zin in het WK. Dan steunen we tenminste hetzelfde elftal
Moet jij niet voor Duitsland zijn?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:55 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dan heb je ook altijd van die altenatievelingen die tegen oranje zijn
Wat ben jij simpel zeg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zij spelen tenminste Europees, kun je van die overbetaalde kutkneuzen van ons niet zeggen.
1. Mwah, beetje trots. Heb liever dat ze hun bek houden over Ajaxquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eerste stukje: Boeien, doen ze overal wel. Elke club haalt Ajax er op de één of andere manier bij. Daar moet je ook eigenlijk trots op zijn.
Tweede stukje: Het is juist prachtig als een club als Twente wat mooi voetbal speelt (meestal) en wat een kleinere club is dan Feyenoord, dat die Europees het goed doen? Zo'n club zou ik het juist meer gunnen als een Feyenoord.
Derde stukje: Hoezo wannabe's? Dat maakt de eredivisie juist leuk.
Daar schaam ik me juist voorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:54 schreef Jojoortje het volgende:
Nope, denk het niet, voelen sommigen hier zich te goed voor die zogenaamde oranje teletoeters.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:54 schreef Jojoortje het volgende:
Ik sta ook niet op de banken als Van der Vaart er eentje inlegt hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:55 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dan heb je ook altijd van die altenatievelingen die tegen oranje zijn
Want? Heb toch heel wat meer respect voor de spelers van Twente dan voor die zakkenvullers bij m'n eigen club die vorig jaar meer bezig waren te huilen in de media dan met voetballen. Gelukkig zijn daar nu al een aantal van weg of naar de bank/tribune.quote:
Ai, ga ze niet nakijken, als je het niet erg vind.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:57 schreef Blawh het volgende:
[ur=http://www.rtvoost.nl/sport/default.aspx?nid=99842]Interviews[/url]
1. Dat zul je altijd houden. Ook al staan Ajax jarenlang op de 10e plek, dan krijg je dat gezeik nogquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
1. Mwah, beetje trots. Heb liever dat ze hun bek houden over Ajax![]()
2. Echt niet.. hoe minder het goed doen, hoe exclusiver het is, hoe specialer het voor Ajax is. Ik bekijk het allemaal vanuit het oogpunt van Ajax
3. Niet als ze in Twente 'helemaal niet in Amsterdam' beginnen te zingen terwijl ze nog geen flikker hebben bereikt. Wel reëel blijven.
[..]
Daar schaam ik me juist voor.. smerige tokkies overal die geen flikker van voetbal weten maar gewoon komen zuipen en ons voor heel europa voor schut zetten
Clubvoetbal
Dat was zo'n dilemma voor mij. Vorig jaar vroeg iemand mij dat. Wat nou als Duitsland en Portugal in de finale staan, voor wie ben je dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:58 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nooit van mn leven![]()
(behalve als ze tegen Portugal spelen)
Onze generatie Duitsers zijn wel oke.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat was zo'n dilemma voor mij. Vorig jaar vroeg iemand mij dat. Wat nou als Duitsland en Portugal in de finale staan, voor wie ben je dan?
Na heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang nadenken kwam er toch Duitsland uit mijn mond gerold
Liever Duitsland dan zuidelijke landen. En dat begint al bij de grens van Belgie en Fra.........quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat was zo'n dilemma voor mij. Vorig jaar vroeg iemand mij dat. Wat nou als Duitsland en Portugal in de finale staan, voor wie ben je dan?
Na heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang nadenken kwam er toch Duitsland uit mijn mond gerold
Alsof die er vanuit gingen wel even te winnen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:02 schreef Palmboom313 het volgende:
Hopelijk staan nu de Twente supporters weer met beide beentjes op de grond.
Waar heb jij gelezen van iemand dat we dat varkentje wel ff gingen wassen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:02 schreef Palmboom313 het volgende:
Hopelijk staan nu de Twente supporters weer met beide beentjes op de grond.
Elke Twentesupporter was bang voor een tegengoal idd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof die er vanuit gingen wel even te winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |