Eens...en dat onder het mom van "jullie" deden dat bij ons ook. "Jullie"quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ach, je moet toch wat.Ik vind het gewoon lachwekkend en zielig te zien hoe je iemand of een team kunt ‘uitlachen’ die meer bereikt heeft dat je eigen team. Dan heb je wat mij betreft wel een reality check nodig.
Bal kaatsen en hem terug verwachten hequote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ach, je moet toch wat.Ik vind het gewoon lachwekkend en zielig te zien hoe je iemand of een team kunt ‘uitlachen’ die meer bereikt heeft dat je eigen team. Dan heb je wat mij betreft wel een reality check nodig.
De Teletoeters zijn inderdaad erg intelligentquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:31 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Eens...en dat onder het mom van "jullie" deden dat bij ons ook. "Jullie"Clubsupporters zijn echt dom
Jullie ook hoor droeftoeterquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Euuuhhh, ik denk dat je je nog even inlezen moet...Twente moet eerst nog een wedstrijdje winnen anders hebben ze inderdaad HELEMAAL niets![]()
Eeuuh, Twente en Ajax (en Heerenveen) zitten in dezelfde ronde, pannenkoek.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Euuuhhh, ik denk dat je je nog even inlezen moet...Twente moet eerst nog een wedstrijdje winnen anders hebben ze inderdaad HELEMAAL niets![]()
Ja tegen één of ander kutclubje uit Donker Slowakije eheheh!11 o wacht daar won Ajakkes ook niet van!!111 ehehehehehquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ok, dat zuigtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Eeuuh, Twente en Ajax (en Heerenveen) zitten in dezelfde ronde, pannenkoek.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:35 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten!
Clubsupporter zijn IS ook heerlijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:36 schreef Parafernalia het volgende:
Toch best leuk, dat op elkaar zeiken.. Jullie zijn allemaal kutjoden/droeftoeters, teletoeters en pannekoeken! Ha.
Dat is dus het hele punt!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:36 schreef Doopy-X- het volgende:
Had ik trouwens al vermeld dat de Europa-League dik zuigt?
CL of niets!
Alle naccers zijn homo!!!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:37 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Clubsupporter zijn IS ook heerlijk![]()
p.s. Ik ben WEL voor NAC en Heerenveen
Dat ben ik dan wel weer met je eens. Als ze dat toernooi nou eens aantrekkelijker gemaakt hadden ok, maar ik heb geen behoefte in wedstrijden tegen FC Darvsetvawezzryhgde, de nummer 9 uit Macedonie.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:36 schreef Doopy-X- het volgende:
CL of niets!
Dat we gezamenlijk beter ons best moeten doen teneinde meer europacupplaatsen te scoren zodat Ajax ook met een 2e plek de CL in kanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
Dt valt ook wel mee, meestal zijn het juist leuke potjes tegen subtoppers van grote landen plus topclubs van kleine landen zoals Schalke, Viola en Marseille vorig jaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat ben ik dan wel weer met je eens. Als ze dat toernooi nou eens aantrekkelijker gemaakt hadden ok, maar ik heb geen behoefte in wedstrijden tegen FC Darvsetvawezzryhgde, de nummer 9 uit Macedonie.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:41 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat we gezamenlijk beter ons best moeten doen teneinde meer europacupplaatsen te scoren zodat Ajax ook met een 2e plek de CL in kan
Naja, ik ben voor een systeem dat alleen de landskampioenen CL spelen, breid de Europa-League dan maar uit met de nummers 2 en 3, wordt dat ook leuk.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond er vorig jaar best leuke potjes bij zitten hoor. Maar ja, nu hoef je niet te doen of het erg is als we er uit vliegen hequote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:36 schreef Doopy-X- het volgende:
CL of niets!
Het boeit me geen reet. Hele kuttournooi kan van mij de plee door.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vond er vorig jaar best leuke potjes bij zitten hoor. Maar ja, nu hoef je niet te doen of het erg is als we er uit vliegen he. Ik was er vorig jaar best ziek van toen we eruit vlogen.
Ja, maar ze moeten PSV, NAC etc. niet in juli lastig vallen met die wedstrijden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dt valt ook wel mee, meestal zijn het juist leuke potjes tegen subtoppers van grote landen plus topclubs van kleine landen zoals Schalke, Viola en Marseille vorig jaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |