abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:53:18 #1
242089 NRaider
Flamers will be scorched!
pi_71609512
quote:
Telegraaf zei op een bepaald moment het volgende:

AMSTERDAM - De Mexicaanse griep heeft in Nederland een eerste leven geëist. Een 17-jarige jongen is bezweken aan de ziekte.

Het slachtoffer kampte al met gezondheidsproblemen. Hij overleed in de nacht van maandag op dinsdag. De familie heeft verzocht om geen nadere mededelingen te doen over de patiënt.

Zo meldt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) in een speciaal nieuwsbericht.

Minister Ab Klink (Volksgezondheid) heeft zijn gevoelens van medeleven betuigd aan de naaste familie van de 17-jarige jongen. „Ik betreur het zeer dat deze jonge jongen, die al voor hij de griep kreeg zeer ernstig ziek was, is overleden.”

Tegelijk benadrukt de minister dat de ziekte in de meeste gevallen mild verloopt. Maar net zoals bij de gewone griep vallen door de nieuwe variant H1N1 soms toch slachtoffers, stelt hij. „Maar we doen er alles aan dat aantal zo veel als mogelijk te beperken”, aldus Klink.

Jaarlijks overlijden in Nederland ongeveer duizend mensen aan de gewone wintergriep. Roel Coutinho, directeur van het RIVM, houdt er volgens RTL Nieuws rekening mee dat de Mexicaanse griep het drie- tot viervoudige aan slachtoffers zal maken. Het gaat dan vooral om mensen die al zwak of ziek waren voor ze de Mexicaanse griep kregen.

Wereldwijd zijn 816 mensen gestorven als gevolg van de Mexicaanse griep, van wie 41 in Europa.
Le Bron

Het zal morgenochtend vast wel in vrijwel alle kranten op de voorpagina staan en in Nederland zal de hel losbarsten, want er is iemand in Nederland doodgegaan aan de Mexicaanse griep!!1!11
Allemaal wel droevig, maar dat slachtoffer was al terminaal voordat hij de griep kreeg, dus het slaat nergens op als er wordt gezegd dat deze jongen expliciet is overleden aan de gevreesde Mexicanos griepos.

Samenvatting: Overlijden kanker(?)-patient haalt de voorpagina van de krant omdat hij waarschijnlijk zijn laatste dag des levens de Mexicaanse griep heeft opgelopen.

Klacht: Complete chaos omdat een terminaal iemand de Mexicaanse griep had toen hij dood ging.
Bonusklacht: Die comments.
Anti-klacht: Het is weer even wat rustiger als straks alle lichamelijk zwakken weg zijn.
The cake was a lie,
The cake was a pie!!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:53:41 #2
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_71609527
IBTL
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:53:51 #3
200820 ThaOMG
Jonko liefde
pi_71609532
Nu jij nog
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:54:09 #4
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_71609551
En veel mensen vergeten dat er ongeveer 1000 Nederlanders per jaar sterven aan een wintergriep...

Wat ik trouwens een giller vind, is dat overal de antibacterieel is uitverkocht. Alsof dat helpt tegen een virus
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:54:23 #5
259788 Bakkerbier
Overactief, Irritant, Kansloos
pi_71609560
Je bent te laat en het is geen klacht

faalhaas

IBTL
Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of sadisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
pi_71609569
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:53 schreef Paul het volgende:
IBTL
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:54:57 #7
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_71609592
Kuttopic. Insteek bevalt me voor geen meter.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')