je weet dat Ang3l ze niet in de kast heeft liggen maar onder zijn matras bewaardquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat als we gaan passen ik een boze Tibo op bezoek krijg
was toch de zaterdagvooravond op Net 5 ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:25 schreef Cybart het volgende:
home make over gast
heel irritant, schreeuwerig
O die op zich niet eens al te onaardig uitziende ast van extreem home makeover dinges?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:25 schreef Cybart het volgende:
home make over gast
heel irritant, schreeuwerig
Eey, zolang hij nog geen vlag in me geplant heeft om me te claimen mag ie niks zeggen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat als we gaan passen ik een boze Tibo op bezoek krijg
Weet je wat ik wel zou willen zijn?quote:
volledig in een zomerbries wapperen in plaats van alleen de polsjesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je wat ik wel zou willen zijn?
Dus misschien is wat uitlokking wel goed?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey, zolang hij nog geen vlag in me geplant heeft om me te claimen mag ie niks zeggen!
Mijn slaaf?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je wat ik wel zou willen zijn?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus misschien is wat uitlokking wel goed?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:50 schreef Dizer het volgende:
Volgen jullie allemaal ook de nieuwe serie van HBO: HUNG? Met Thomas Jane in de hoofdrol
[ afbeelding ]
Ik ken hem alleen maar van Under Suspicion, the Mist en The Sweetest Thing.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:50 schreef Dizer het volgende:
Volgen jullie allemaal ook de nieuwe serie van HBO: HUNG? Met Thomas Jane in de hoofdrol
[ afbeelding ]
Waar wil je hem hebben?quote:
Uhm... nou zaterdag heb ik de verjaardag van TMM, dus dan niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waar en wanneer? Ik offer me wel op.
Als je die God op die foto continue half naakt en met de billenbloot op je beeld wil hebben... vooral kijken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Volgens mij had iemand het hie rover ja.
Is dat iets?
Niet morgen op het terras graagquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waar en wanneer? Ik offer me wel op.
Combinatie van de twee laatste voorstellenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar wil je hem hebben?
Bij de Berlage? In je appartement? Op je schoot?
I'll passquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:50 schreef Dizer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm... nou zaterdag heb ik de verjaardag van TMM, dus dan niet.
En hij moet het wel zien natuurlijk, dus uh... wat stel je voor?
En jij wilde Steph er nog wel bij hebben morgen.quote:
"Ohh sorry meneer Dizer! Ik knoei hete koffie op uw schoot ... en de doekjes zijn op!"quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Combinatie van de twee laatste voorstellen![]()
Wonderer was/is dat toch aan het volgen ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Volgens mij had iemand het hie rover ja.
Is dat iets?
Ja of hij wil een trio. Of erger... hij wil jou!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja zeg...hoe moet ik het nou weten wanneer hij naar je aan het gluren is?
Ons beide uitnodigen in je oh zo hippe appartement is ook weer zo doorzichtig. Daarbij is natuurlijk de kans enorm groot dat ie afdruipt als ie de concurrentie ziet en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
O ja, het zou een trio worden natuurlijk...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En jij wilde Steph er nog wel bij hebben morgen.
Nah, ik ben best goedquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja of hij wil een trio. Of erger... hij wil jou!
Ik ook nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:13 schreef Vlarp het volgende:
Ik snap ook niet waarom dat bij Tibo en jou zo omslachtig moet hoor...
Maar ik ben wel zo onzekerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nah, ik ben best goed, maar zo goed ben ik nou ook weer niet.
Aww. Kom maar bij de buurman slapen hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:17 schreef Dizer het volgende:. Nog 1 beoordelingsgesprek en dan naar huis. Val zowat in slaap
Ja neem die ook maar eentje mee.quote:Wat een komkommertijd
Wat leuk!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:17 schreef Dizer het volgende:. Nog 1 beoordelingsgesprek en dan naar huis. Val zowat in slaap
Wat een komkommertijd
En Tibo, SAJ en ik dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:38 schreef Ang3l het volgende:
Ja tis hier ook ECHT komkommertijd nu.
Alle bazen tegelijk op vakantie dus die rapportages hebben weinig nuDat plus het mooie weer zorgt voor zeer weinig motivatie.
Ik denk dat ik naar dizer ga.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:38 schreef Ang3l het volgende:
Ja tis hier ook ECHT komkommertijd nu.
Alle bazen tegelijk op vakantie dus die rapportages hebben weinig nuDat plus het mooie weer zorgt voor zeer weinig motivatie.
Ik denk dat ik naar dizer ga.
Ja, maar dan wil ik deze keer ook echt sex hoor.quote:
Pffff, jongens... tis bijna 30 graden!quote:
Haaj snobbelebomsje!quote:
Donzedoosje, doe eens liefquote:
Maar poezelepluimpje, ik DOE toch lief?!quote:
Da's juist geilquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pffff, jongens... tis bijna 30 graden!
Morgen wordt het weer weer beterquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pffff, jongens... tis bijna 30 graden!
Oh ik dacht dat je me een snob noemdequote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar poezelepluimpje, ik DOE toch lief?!
Ja, maar niet 5 mannen op 1 dag!quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je me een snob noemde, verpakt in valse lievigheden met -sje erachter
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |