quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mij ook niet...
Ik zie er dan echt uit als een mongooltje dat op schoolreis gaat
Wees gerust, dat is te zienquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit een bal geweest.
ranja en lunchpakketje mee?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:27 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik voel me net een klein kind dat op schoolreisje gaat.
@stroekie: om 16.00.
Zelfs zonder....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Je moet ook dat propellortje d'raf halen!
Memo? Ach ja, mwa.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hem in de Marais ergens achterlaten, moet hij toch snel een pariser aan de haak kunnen slaan?
en in hetzelfde tempo is jouw ijsklomp aan het smelten ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 't stoer & hetero, dat past bij 'm (al noemt ie me nu steeds babe, mopje of donzedoosje van me, dus dat stoere brokkelt af, whehehe)
Gaan we nu gewoon lukraak 3 letterige woorden plaatsen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
In de top hoeveel? Van hoeveel dagen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:38 schreef mike_hunt het volgende:
34e plaats popjes![]()
![]()
30. 087 Ritmo
30. 087 Nouk84
33. 085 8108139dpths
34. 083 ToT
34. 083 mike_hunt
36. 082 P.F
37. 080 Zotheid
37. 080 Het_hupt
Hem in de seine duwen klinkt ook heel foutquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Memo? Ach ja, mwa.
Maar hij wil dus mijn Mex
Dus misschien douw ik 'm wel van de Eiffeltoren.
Dat is best kut.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:38 schreef mike_hunt het volgende:
34e plaats popjes![]()
![]()
30. 087 Ritmo
30. 087 Nouk84
33. 085 8108139dpths
34. 083 ToT
34. 083 mike_hunt
36. 082 P.F
37. 080 Zotheid
37. 080 Het_hupt
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gaan we nu gewoon lukraak 3 letterige woorden plaatsen?Ik zou niet durvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
dit zijn de dagcijfers. Deze zijn van gisteren. En ik was er gisteravond niet eens, we waren naar een flamengovoorstelling. dus toch netjes 34e plaatsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In de top hoeveel? Van hoeveel dagen?
Nee hoor. voor een halve dag.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hem in de seine duwen klinkt ook heel fout![]()
Tuurlijk niet!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en in hetzelfde tempo is jouw ijsklomp aan het smelten ?
Zo'n mooie dag en jij gaat binnen zitten?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:47 schreef Eustace. het volgende:
Het ziet er vet zomers uit als ik uit me raam kijk, de lucht is blauw, de grasmachine maait en en en.
Hij gaat straks toch naar buiten (en dan meteen weer naar binnen)quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zo'n mooie dag en jij gaat binnen zitten?
Ik heb voor de 30 graden morgenmiddag maar vrij genomen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
denk aan een volkstype in een kroeg in de jordaanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]ja ligt er aan hoe je dat uitspreekt.
Ja ik had hem wel door hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
denk aan een volkstype in een kroeg in de jordaan
September wordt een soap-maand, ik voorspel het je!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
schijft extra koelelementen op de lijst voor begin september
Ik ben net wakker.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vies ventjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij gaat straks toch naar buiten (en dan meteen weer naar binnen)
Ik ga lijden op het terras in Leidenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb voor de 30 graden morgenmiddag maar vrij genomen.
Je bent 16? uitrekken -> douchen -> aankleden -> haar doen -> klaarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:50 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik ben net wakker.Ik moet me straks eerst maar eens toonbaar maken.
Uitrekken> douchen (facewash, facescrub, haar wassen, douchegel gebruiken)> scheren> kleren uitkiezen> vaak toch op het laatste moment weer wat anders kiezen> aankleden> haar doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent 16? uitrekken -> douchen -> aankleden -> haar doen -> klaar
vanmiddag dus eerst maar met tuinslang spelen in de tuin om elkaar nat te spuitenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:47 schreef Eustace. het volgende:
Het ziet er vet zomers uit als ik uit me raam kijk, de lucht is blauw, de grasmachine maait en en en.
Zelfs dan kan douchen in een kwartier...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:58 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Uitrekken> douchen (facewash, facescrub, haar wassen, douchegel gebruiken)> scheren> kleren uitkiezen> vaak toch op het laatste moment weer wat anders kiezen> aankleden> haar doen.
Dat duurt even.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:58 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Uitrekken> douchen (facewash, facescrub, haar wassen, douchegel gebruiken)> scheren> kleren uitkiezen> vaak toch op het laatste moment weer wat anders kiezen> aankleden> haar doen.
Dat duurt even.
Je moet er toch zeker wel van genieten op een vrije dag.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zelfs dan kan douchen in een kwartier...
En dan heb ik nog niks gezegd over mijn gezichtscrème van Nivea die ik alleen maar gebruik omdat ie zo lekker ruikt en ik er zo'n zachte huid van krijg.quote:
Goed punt, misschien is het wel het laatste waar je vandaag van geniet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:01 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Je moet er toch zeker wel van genieten op een vrije dag.
Probeer jij Ang3l uit te nodigen of zo?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga lijden op het terras in Leiden
die heb ik nu ook.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:02 schreef Eustace. het volgende:
[..]
En dan heb ik nog niks gezegd over mijn gezichtscrème van Nivea die ik alleen maar gebruik omdat ie zo lekker ruikt en ik er zo'n zachte huid van krijg.![]()
Indirect wel jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Probeer jij Ang3l uit te nodigen of zo?
Nivea is vieze vette troepquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die heb ik nu ook.![]()
ik smeer de jaren weg.
Inderdaad, misschien word ik straks wel bruut vermoord.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Goed punt, misschien is het wel het laatste waar je vandaag van geniet.
Heb je ook die anti-wallen crème?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die heb ik nu ook.![]()
ik smeer de jaren weg.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Als je 30+ bent, dan ben je vooral nog irritant..
Eh...je hebt wel goed gelezen wat er staat en bent er nog steeds trots op?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha ik heb een aparte vermelding
MIeke doet andere dingen dan tussen de lijntjes LEZENquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:08 schreef Yoppie het volgende:
Goeiemorgen allemaal!![]()
[..]
![]()
[..]
Eh...je hebt wel goed gelezen wat er staat en bent er nog steeds trots op?
Ohh, ik dacht dat je het nooit zou vragen!quote:
De Bijbel? Gij zult niet....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:17 schreef Vlarp het volgende:
Er kwam net een wesp vervelend doen bij me
Ik heb 'm bedreigd met een dik boekwerk
Leuk, gezellig!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht dat je het nooit zou vragen!
Zal ik samen met rein komen?
Wat is dat?quote:
Een cursus boekquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De Bijbel? Gij zult niet....
Of het wetboek? I will sue your wasp-ass!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |