Nja ik zou het gewoon vervelend vinden als veel mij irritant vinden want ik vind het hier juist gezellig hier enzo.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verwacht ook niet dat iemand zich anders gaat gedragen hier omdat ik me toevallig ergens aan erger. Dan zou het hier nog stil worden
.
achjo niks van aantrekken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:36 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nja ik zou het gewoon vervelend vinden als veel mij irritant vinden want ik vind het hier juist gezellig hier enzo.
Ach, CDP was ook af en toe heel irritant, toen hij hier & 16 was. Je bent gewoon een puber. Soms lief, soms rete irritant.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:36 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nja ik zou het gewoon vervelend vinden als veel mij irritant vinden want ik vind het hier juist gezellig hier enzo.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben misschien wel vadsig, maar ik ben geen "veel" he.
I know, maar toen werd ik ook (regelmatig) op mijn plek gezetquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:41 schreef Steve het volgende:
Erik was ook irritant in zijn beginperiode. Het IDO-tijdperk.
Ik vind het niet irritant hoor. Vind het juist wel schattig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:23 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Hmm, nu je het zegt valt het mij ook op dat ik het erg vaak heb over mijn vriend. Komt door de nieuwigheid en ik kan het er met bijna niemand over hebben enzo, maar ik zal er voortaan op letten.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoals biologieboeken zeggen "de hormonen gieren door je lijf".
je moet ook vooral hier doorgaan met posten!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:36 schreef Eustace. het volgende:
[..]
inderdaad stroekie wil alle detailsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je moet ook vooral hier doorgaan met posten!
toen was er nog geen internetquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:41 schreef Steve het volgende:
Erik was ook irritant in zijn beginperiode. Het IDO-tijdperk.
Iedereen is irritant op zijn 16e.
jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad stroekie wil alle details
Nee dat is het niet hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het niet irritant hoor. Vind het juist wel schattig.
Misschien drukt het Erik een beetje te veel met zijn neus op de feiten, dat kan ik dan wel weer begrijpen.
vooral lastig en frustrerend voor jezelf. Daar is internet een mooie uitlaatklep voorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Jij zat nog mensen in real life te irriteren?Hoe was dat?
poll is corrupt alle stemmen incl nee telt hij bij ja opquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Poll: Is Eustace een irritante puber?Ja Nee Weet niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier.
g_e is ook een irritante puberquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:02 schreef Yurithemaster het volgende:
das wel hele erg flauw hoor G-E
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |