je weet dat Ang3l ze niet in de kast heeft liggen maar onder zijn matras bewaardquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat als we gaan passen ik een boze Tibo op bezoek krijg
was toch de zaterdagvooravond op Net 5 ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:25 schreef Cybart het volgende:
home make over gast
heel irritant, schreeuwerig
O die op zich niet eens al te onaardig uitziende ast van extreem home makeover dinges?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:25 schreef Cybart het volgende:
home make over gast
heel irritant, schreeuwerig
Eey, zolang hij nog geen vlag in me geplant heeft om me te claimen mag ie niks zeggen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat als we gaan passen ik een boze Tibo op bezoek krijg
Weet je wat ik wel zou willen zijn?quote:
volledig in een zomerbries wapperen in plaats van alleen de polsjesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je wat ik wel zou willen zijn?
Dus misschien is wat uitlokking wel goed?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey, zolang hij nog geen vlag in me geplant heeft om me te claimen mag ie niks zeggen!
Mijn slaaf?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je wat ik wel zou willen zijn?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus misschien is wat uitlokking wel goed?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:50 schreef Dizer het volgende:
Volgen jullie allemaal ook de nieuwe serie van HBO: HUNG? Met Thomas Jane in de hoofdrol
[ afbeelding ]
Ik ken hem alleen maar van Under Suspicion, the Mist en The Sweetest Thing.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:50 schreef Dizer het volgende:
Volgen jullie allemaal ook de nieuwe serie van HBO: HUNG? Met Thomas Jane in de hoofdrol
[ afbeelding ]
Waar wil je hem hebben?quote:
Uhm... nou zaterdag heb ik de verjaardag van TMM, dus dan niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waar en wanneer? Ik offer me wel op.
Als je die God op die foto continue half naakt en met de billenbloot op je beeld wil hebben... vooral kijken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Volgens mij had iemand het hie rover ja.
Is dat iets?
Niet morgen op het terras graagquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waar en wanneer? Ik offer me wel op.
Combinatie van de twee laatste voorstellenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar wil je hem hebben?
Bij de Berlage? In je appartement? Op je schoot?
I'll passquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:50 schreef Dizer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm... nou zaterdag heb ik de verjaardag van TMM, dus dan niet.
En hij moet het wel zien natuurlijk, dus uh... wat stel je voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |