vast niet voor het laast vandaagquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:53 schreef Eustace. het volgende:
Eustace is even veel te lang douchen.
Soms, als m'n huid echt erg droog isquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
smeer jij s avonds voor je naar bed gaat? (nee, niet je brood)
Volgens Men's Health krijg je ook na 6 weken trainen een sixpack.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:32 schreef Eustace. het volgende:
Volgens Men's Health moet je vanaf je 35ste beginnen met smeren.
quote:
Da's waar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens Men's Health krijg je ook na 6 weken trainen een sixpack.
Ik heb binnen een paar minuten een 6-pack gehaald bij de Appie Hein hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens Men's Health krijg je ook na 6 weken trainen een sixpack.
Dat zou niet als eerste in me op zijn gekomen maar euh, uiteraard!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ideaal weer om naar de bouwmarkt te gaan.
Gaan we bloemenvaasjes kopen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
* op de planning heeft staan voor vanmiddag !quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Normaal had ik met m'n vent op een terras gehangen, maar we hebben het hier niet meer over normaal en dus ga ik iets heel anders doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:01 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Dat zou niet als eerste in me op zijn gekomen maar euh, uiteraard!
Ja uiteraard, iedereen weet dat jij de expert bent op het gebied van bloemenvaasjes.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaan we bloemenvaasjes kopen?
Kom je me zo ophalen dan?
Dat maakt het de Ty Pennington in je wakker.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
* op de planning heeft staan voor vanmiddag !
en daarna ga ik keihard: "Busdriver: Move That Bus" door de straat schreeuwen
exactlyquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat maakt het de Ty Pennington in je wakker.
sterkte straks in de bloedhete trein en busquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:12 schreef Eustace. het volgende:
Ik ben even tandenpoetsen, haar doen en daarna weg, jullie ook nog veel plezier met het mooie weer.![]()
oeps, nu weet ik pas wie jullie bedoelenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
exactly
ondanks dat het mischien wel de meest irritante gast op tv is... met zn kut megafoon
En bloemenstringen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja uiteraard, iedereen weet dat jij de expert bent op het gebied van bloemenvaasjes.
Ik nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oeps, nu weet ik pas wie jullie bedoelen
Het lijkt me heerlijk om op kantoor met dat ding rond te lopen en al die fossielen in hun oor te blèren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
exactly
ondanks dat het mischien wel de meest irritante gast op tv is... met zn kut megafoon
Ik ben alleen bang dat als we gaan passen ik een boze Tibo op bezoek krijgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |